וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד טווה חתם בנוף הגליל: "מבין שהמצב של הקבוצה לא טוב"

הקשר הליברי חתם רשמית אצל המדורגת לפני האחרונה: "מאמין שבכוחות משותפים נצליח להישאר בליגה". הלם במועדון אחרי ה-6:2 נגד קרית שמונה, גוטי בדרך לישראל וייבדק אחרי שינחת

תקציר: הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2/ספורט1

הלם בהפועל נוף הגליל אחרי התבוסה הביתית הכואבת 6:2 אתמול (שבת) נגד עירוני קרית שמונה. זה היה ההפסד הגבוה ביותר של העולה החדשה העונה וכרגע היא מסומנת כמי שתעשה את הדרך המהירה בחזרה לליגה הלאומית. המאמן שי ברדה, שערך בכורה עגומה על הקווים, לקח קשה את התבוסה. ברדה הספיק להעביר שני אימונים בלבד לפני ההתמודדות, אבל גם הוא לא חשב שכך זה יראה ושקבוצתו תתפרק בצורה כזו.

שחקן הפועל נוף הגליל ויקי כחלון. מאור אלקסלסי
ויקי כחלון אמש/מאור אלקסלסי

במועדון עובדים מזה מספר שבועות על חיזוק הסגל, כאשר עד כה צורפו ארנסט מאבוקה שלא נכלל אמש בסגל ואיתן ולבלום שפתח בהרכב, אבל נפצע והוחלף. הקשר הליברי דיויד טווה בן ה-22 הגיע לישראל עוד לפני המשחק והיום גם יצא מהבידוד, חתם רשמית ואמר: "אני מבין שהמצב של הקבוצה לא טוב, אבל אני מאמין שבכוחות משותפים נצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל".

כעת ממתינים לנחיתתו של הבלם הברזילאי גוטי, אחרי שכל האישורים לחזרתו התקבלו. הבלם יעבור סדרת בדיקות מקיפה כדי לברר מה מצב הכתף שלו ואז תתקבל ההחלטה האם להשאירו בסגל או להחתים בלם זר אחר במקומו.

עוד בוואלה!

דראפיץ' הביס את ברדה: קרית שמונה דרסה את נוף הגליל 2:6 בחוץ

לכתבה המלאה
דייויד טווה, הפועל נוף הגליל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
יצא מבידוד וחתם רשמית בנוף הגליל. טווה/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

בנוף הגליל מחפשים עוד שני שחקנים לפחות לחיזוק החלק הקדמי, ורק לאחר שיגיעו שחקנים חדשים ישוחררו השחקנים שסומנו לעזיבה בסגל הקיים.

"התמונה ברורה מאוד, בלי חיזוק משמעותי לא נשרוד בליגה", אמר גורם במועדון. "יש לנו עוד כמה שבועות כדי לעשות את השינויים הנדרשים ונצטרך להתחיל לקחת נקודות, לפני שיהיה מאוחר מדי".

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל
הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים
מכבי נתניה - בני סכנין
הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully