וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאיבד את הפסגה: שלומי דורה פוטר ממ.ס. כפר קאסם

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 17:46

בעקבות התבוסה 3:0 מול סקציה נס ציונה ולמרות שהוא רחוק נקודה מהמקום הראשון, המאמן סיים את דרכו: "אני 200% בהלם. התמודדתי על העלייה עם אותו הסגל שהשארתי בליגה"

זעזוע בלתי צפוי במ.ס. כפר קאסם בעקבות התבוסה 3:0 מול סקציה נס ציונה היום (שישי): המאמן שלומי דורה קיבל הודעת פיטורים מיד בסיום המשחק, למרות שקבוצתו צעדה בפסגת הליגה הלאומית ערב המחזור וכשהיא רחוקה נקודה בלבד מהמקום הראשון לאחר ההפסד. דורה מונה לפני 10 חודשים והוביל את כפר קאסם להישארות בליגה.

"איך שנגמר המשחק, היו"ר אחמד טהא ניגש אליי, אמר לי תודה על הכל ושאין מנוס מלעשות זעזוע" אמר דורה לאחר הפיטורים. "חזרנו מהפגרה עם שני ניצחונות ואחר כך עוד תיקו והפסד. אני לא אתחיל להשתמש בתירוצים של סגל ופציעות, זה לא העניין. נראינו פחות טוב, אבל אין יותר הפתעה מזה, לא הבנתי על מה מדובר בכלל. צריך לעכל. לא הרגשתי שום דבר, להפך. אמרו לי שיגיע חיזוק ושאנחנו ביחד".

שלומי דורה מאמן מ.ס. כפר קאסם. לירון מולדובן
פוטר במפתיע. שלומי דורה/לירון מולדובן

המאמן המפוטר הוסיף: "לא היו לי שום חיכוכים עם השחקנים. אם היה משהו כזה, הייתי מבין את הפיטורים. אני 200% בהלם. יכול להיות שזו הייתה מעידה של רגע. הקבוצה הזאת רצתה להגיע לפלייאוף העליון והיום היא משנה פאזה לשאיפות לעלות ליגה, אז צריך להביא חיזוק.

לסיום, דורה אמר: "עם אותו הסגל שהשארתי בליגה, אני מתמודד על עלייה. הבאתי את הקבוצה ממצב שהקבוצה רצתה רק פלייאוף עליון לזה שהיא מתמודדת על העלייה. אני עוזב בראש שקט, הבאתי את כפר קאסם למקום שהיא לא חלמה להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully