וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "המינוי של קרסטאיץ' הוא לא הימור"

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 11:21

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב העדיף לא להרחיב על מינוי המאמן הסרבי שמיעט בעברו לאמן במועדוני כדורגל. על האפשרות שערן זהבי ישוב למועדון: "רק אלוהים יודע את העתיד". מחר: מסע"ת עם גולדהאר

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב תערוך מחר (רביעי) אחר הצהריים מסיבת עיתונאים שבה יוצג מאמנה החדש מלאדן קרסטאיץ' ובה אמור הבעלים מיטש גולדהאר לדבר בזום ממקום מושבו בקנדה. המנהל המקצועי ברק יצחקי העדיף אמש בתום הניצחון 0:3 על הפועל חדרה לא להרחיב על הסרבי, שצפה במשחק בבלומפילד מדירתו השכורה בתל אביב שם הוא שוהה בבידוד, אבל כשנשאל על ידי התקשורת האם מכבי תל אביב לא לקחה הימור גדול מדי כשמינתה מאמן שיש לו קריירת אימון מועדוני כדורגל מאוד דלה, השיב: "מינוי קרסטאיץ' הוא לא הימור. הבאנו אותו כדי להצעיד את הקבוצה קדימה ולהידבק לצמרת ומשם נראה כבר מה יקרה".

ברק יצחקי, מאמן זמני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק אחרון על הקווים. בן חיים/ברני ארדוב

עבור יצחקי המשחק אמש היה סיום של תקופה. מחר כבר יעביר קרסטאיץ' את אימון הבכורה שלו בקרית שלום ובמשחק הגביע מול הפועל מרמורק ביום ראשון הוא כבר יעמוד על הקווים בבלומפילד. "אני חושב שנתתי את כולי לתפקיד הזמני הזה של מאמן מכבי תל אביב", אמר אמש יצחקי. "אני אמשיך לתת את כל כולי למכבי תל אביב בתפקיד הקודם שלי. התפקיד שבו התחלתי את העונה".

יצחקי הוסיף: "שאבתי הרבה ניסיון בתפקיד הזה על הקווים. אני מבין היום יותר את המאמן שעומד על הקווים. אני חושב שעשיתי את התפקיד די בסדר". יצחקי מסיים עם שישה משחקי ליגת העל בהם עשתה מכבי תל אביב 14 נקדות מתוך 18 אפשריות. אחוז טוב בהרבה מזה שהיה בתקופת פטריק ואן לוון. על המשחק מול הפועל חדרה אמש והניצחון 0:3, אמר יצחקי: "גם במשחק הזה היו מצבים לחדרה אבל אי אפשר לבטל לגמרי מצבים של היריב. אמרתי לפני המשחק לשחקנים: 'אם אנחנו רוצים להחזיר את ההרתעה למכבי תל אביב, אנחנו חייבים לשמור על הבית שלנו'. אנחנו לא יכולים להמשיך לספוג שערים קלים ואני שמח שהבקענו שלושה שערים ולא ספגנו".

על המטרות של מכבי תל אביב מעתה אמר יצחקי: "אנחנו לא צריכים להסתכל רחוק אלא ממשחק למשחק. אנחנו צריכים להבקיע שערים, לשחק התקפי ולשחק כדורגל של מכבי תל אביב".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב תפגוש את פ.ס.וו וערן זהבי בנוקאאוט הקונפרנס ליג

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
חזר לחיים בתקופת ברק יצחקי. טל בן חיים/ברני ארדוב

יצחקי החזיר לחיים את טל בן חיים (צמד אמש) וכשנשאל האם פטריק ואן לוון לא פיספס את שחקן הכנף הוותיק, אמר יצחקי: "לכל מאמן יש את השיקולים שלו. טל לא התחיל אצלי ישר בהרכב. הוא אפילו לא שותף במשחק הראשון שלי בקרית שמונה. ראיתי שהוא מאוכזב אבל הוא המשיך להתאמן ולעבוד. הוא קיבל את ההזדמנות והוכיח את עצמו. טל הוא דוגמא לשחקנים אחרים שצריכים לזכור שכדורגל זה מקצוע מאוד נזיל. עכשיו הוא צריך לשמור על זה".

מכבי תל אביב הוגרלה אתמול לשחק מול פ.ס.וו אינדהובן בקונפרנס ליג ואוהדי מכבי תל אביב שרו אמש בסיום המשחק את השיר המוכר של ערן זהבי. יצחקי התחמק מלדבר על האפשרות שזהבי ישוב למכבי תל אביב ביום מן הימים: "זה לא יהיה הוגן לדבר על שחקן שהוא תחת חוזה. לא כלפיו, לא כלפינו ולא כלפי הקבוצה שלו אותה נפגוש קרוב. אלוהים יודע מה יהיה בעתיד".

יצחקי השאיר אתמול משחק ליגה שני ברציפות את אנריק סבוריט על הספסל והלך עם אופיר דוידזאדה ששוב רשם משחק טוב. דוידזאדה יסיים חוזה בתום העונה, יקווה להמשיך במועדון ואמש דיבר מבלי להתחבא: "ציפיתי לשחק במכבי תל אביב אבל סבוריט הועדף על פניי. היה לי קשה בהתחלה. הייתי מתוסכל והבנתי שהמלחמה שלי היא לא עם סבוריט אלא עם עצמי. הבנתי שכאשר אגיע יותר חזק לאימונים מבחינה מנטלית, אצליח יותר. הגעתי לתובנה חשובה בקריירה והתחזקתי ממנה. הכל תלוי בי ואני צריך להמשיך להוכיח שמקומי בהרכב".

משחק המחזור הבא

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
מכבי נתניה - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב
מכבי חיפה - הפועל חדרה
עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
מכבי תל אביב - בני סכנין
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully