וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודדים פרצו שוב לביתו של ערן זהבי, המשפחה לא נכחה במקום

13.12.2021 / 7:37

שוב זה קורה: כחצי שנה לאחר השוד האלים בו הותקפו אשתו וילדיו של חלוץ פ.ס.וו, שוד נוסף התרחש בביתו של הישראלי. המשפחה נמצאת בדובאי, שם השחקן משתקם מפציעה. הבשורה, התגובה, הטראומה של שי וההשלכות

צפו בדיווח של שליחת וואלה! לאמסטרדם מביתו של ערן זהבי במאי 2021/מורן זליקוביץ'

בסיום העונה שעברה חוותה משפחת זהבי אירוע טראומטי, כאשר בזמן שערן נסע למשחק חוץ עם קבוצתו ההולנדית פ.ס.וו איינדהובן, אשתו שי וילדיהם נפלו קורבן לשוד אלים. הלילה (בין ראשון לשני) התרחש שוד נוסף בביתו של הכדורגלן, אך בניגוד לתקרית הקודמת, הפעם אף אחד מבני המשפחה לא שהה בבית בעת האירוע. זהבי ומשפחתו נמצאים למעלה משבוע בדובאי, שם השחקן משתקם מפציעה ונופש. עם משפחת זהבי נמצאים בדובאי גם מאמן הכושר ערן שדו ומעסה הנבחרת יגאל צברי.

זהבי קיבל את הידיעה על הפריצה מהחברה שמאבטחת את ביתו. האזעקה בבית פעלה כך שגם בדרך הזו הוא ידע שפרצו לו לבית. הפריצה היתה בעת משחק החוץ של פ.ס.וו כך שהפורצים עשו זאת שוב מתוך ידיעה שהוא במשחק ולא כי ידעו שהוא בדובאי עם משפחתו.

זהבי ובעיקר רעייתו שי קיבלו את הבשורה בצורה קשה וכל מה ששי עברה בשוד הראשון חזר ועלה מטבע הדברים. "זה עוד מוקדם לקבוע מה יהיו השלכות השוד, אבל ללא ספק שמדובר באירוע קשה ששב ומציף את מה שהם עברו בפעם הקודמת", אמרו גורמים בסביבת זהבי הבוקר.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
בני המשפחה לא נכחו בדירה. זהבי/רויטרס
שי זהבי, אשתו של ערן זהבי ביציע. יוסי ציפקיס
לקחה קשה. זהבי/יוסי ציפקיס

על פי הדיווחים בהולנד, המשטרה נמצאת בחיפושים אחר לפחות שני חשודים במעשה. המשטרה קראה לציבור לסייע בחיפושים ולשם כך פרסמה את פרטי הלבוש שלהם. אחד השודדים לבש חליפת ספורט אפורה וקפוצ'ון שחור, בעוד שותפו למעשה לבש מכנס כהה וג'קט.

מי ספורטאי השנה שלכם?

26%
יאניס אנטטוקומפו
13%
נובאק דג'וקוביץ'
6%
ז'ורז'יניו
43%
רוברט לבנדובסקי
6%
קרסטן ורהולם
6%
קיילב דרסל
הסקר הסתיים
17059 משתתפים

מי ספורטאית השנה שלכם?

22%
איליין תומפסון
7%
סיפאן חסן
10%
יולימאר רוחאס
11%
אמה מקאון
11%
אשלי בארטי
39%
סימון ביילס
הסקר הסתיים
12009 משתתפים

ללא זהבי, שנעדר בשבועות האחרונים בשל פציעה, פ.ס.וו עלתה אתמול לפסגת הליגה ההולנדית אחרי שניצחה 1:2 בחוץ את ניימיכן. איינדהובן מובילה בפער של נקודה על פני אייאקס ופיינורד, ששמטו נקודות במחזור האחרון. האלופה נכנעה 2:1 לאלקמאר, בעוד יריבת מכבי חיפה בקונפרנס ליג סיימה ב-1:1 מול כרונינגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully