וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי מונה למאמן בית"ר ירושלים עד לתום העונה

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 19:12

המאמן בן ה-68 ששימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער הסכים לקחת על עצמו את התפקיד הקבוע במטרה להשאיר את הקבוצה בליגה: "זה לא סוד שהתלבטתי, אבל טובת בית"ר עומדת לפני הכל"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

כשבוע לאחר התפטרותו של ארווין קומאן מבית"ר ירושלים, הקבוצה מהבירה מצאה את הפתרון שלה על הקווים כשהודיעה היום (חמישי) כי יוסי מזרחי מונה למאמנה עד תום העונה. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון הסכים לבקשת אוחנה ולקח את התפקיד, כאשר גל כהן יסייע לו. מזרחי בן ה-68 יעביר מחר את אימון הבכורה שלו.

כזכור, במשחק האחרון בו הפסידה בית"ר 2:1 למכבי תל אביב כהן היה זה שעמד על הקווים, כאשר מזרחי סייע לו, וכעת המתכונת צפויה להיות דומה ולכלול שיתוף פעולה בין השניים. זו כמובן לא הפעם הראשונה בה מזרחי נקרא לדגל כאשר בית"ר הייתה זקוקה לו, כאשר רק אשתקד הוא הדריך את הקבוצה בשלבים האחרונים של העונה לאחר הפרידה מסלובודן דראפיץ' ושי ברדה.

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"זה לא סוד שהתלבטתי". יוסי מזרחי/דני מרון

משחקו הראשון של מזרחי על הקווים יהיה ביום שני הקרוב, בחוץ מול מכבי חיפה. המאמן אמר לאחר המינוי: "זה לא סוד שהתלבטתי אם לקחת על עצמי את המשימה הזאת, אבל טובת בית"ר עומדת לפני הכל. מחכה לנו עבודה קשה, וביחד עם גל וכל המערכת לצידנו אני מאמין שנוציא את הקבוצה מהבוץ הזה. הרבה מאוד יהיה תלוי בשחקנים וביכולת של כולנו להתלכד סביב המועדון".

יו"ר המועדון, אלי אוחנה הוסיף: "לפני הכל, אני רוצה שוב להודות לארווין קומאן על שיתוף הפעולה עד עכשיו. כעת אנחנו עם הפנים להמשך העונה, ואני שמח שיוסי החליט לקחת את המשימה הזאת על כתפיו. זאת תקופה מאתגרת עבור המועדון, אבל אני בטוח שנעבור אותה ונצליח במשימות העומדות לפנינו ונגרום גאווה לקהל שלנו. אני מאחל ליוסי מזרחי וגל כהן בהצלחה גדולה, ואנחנו כאן איתם לאורך כל הדרך".

עוד בוואלה!

אתמול פרסמנו: יוסי מזרחי נוטה להסכים ולאמן את בית"ר ירושלים עד תום העונה

לכתבה המלאה

האזינו: אופיר סער על מינוי המאמן בבית"ר ירושלים

כשוער, מזרחי ערך 371 הופעות במדי המועדון והיה שותף לזכייה באליפות ב-1986/87 ולזכייה בארבעה גביעי מדינה. כמאמן הוא הוביל את הצהובים - שחורים לאליפות ב-2006/07.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully