וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן התפטר מבית"ר ירושלים והודיע על פרישה מאימון

1.12.2021 / 14:53

מצב הקבוצה הקשה שהשפיע על מצבו הבריאותי הכריע את המאמן ההולנדי שהחליט לקחת אחריות: "התאהבתי במקום ובאנשים, אך חייב לעצור בגלל נסיבות אישיות". יוסי מזרחי יתבקש להעביר את האימונים

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

ההפסד לסכנין, פרשת חוגג ומצבו הבריאותי של ארווין קומאן הכריעו את המאמן שהחליט להתפטר מתפקידו כמאמן בית"ר ירושלים. כזכור, לאחר ההפסד הכואב 2:0 מול בני סכנין, קומאן שקל את עתידו ואחרי שיחה עם אלי אוחנה החליט לקחת אחריות, לעזוב את הקבוצה ואף להודיע על פרישה מאימון בגיל 60.

ההולנדי אמר לאחר הפרידה: "מאז שהגעתי למועדון התאהבתי במקום ובאנשים כאן, שעושים הכל על מנת שהמקום הזה יצליח להגיע לפסגות. אבל עם כל הרצון להמשיך, אני חייב לעצור כעת בגלל נסיבות אישיות. זה היה קשה עבורי, אבל דיברתי לפני זמן קצר עם יו"ר המועדון, אלי אוחנה, הודעתי לו על החלטתי והוא קיבל אותה. זה הזמן שלי גם לפרוש לצמיתות כמאמן ראשי בקבוצות כדורגל. אני בטוח שהמועדון המדהים הזה ימצא את הדרך הנכונה, על המגרש ומחוצה לו, כדי לחזור למקום הראוי לו. אשאר לעד אוהד של הצהוב שחור, ורוצה שוב להודות לכולם".

יו"ר המועדון, אלי אוחנה, אמר: "אנו רוצים להגיד לארווין תודה מכל הלב על האישיות, המקצוענות, והנתינה הגדולה שלו למועדון. אין אחד במועדון, מאנשי ההנהלה ועד אחרון השחקנים, שלא התחבר אליו, ולכן החלטנו לכבד את החלטה הזאת ולא לנסות ולשכנע אותו".

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן. מאור אלקסלסי
הספיק לו. ארווין קומאן/מאור אלקסלסי

בשלב הזה אין אישור כלכלי לצרף מאמן חדש, כאשר הנאמן יצחק יונגר רק מחפש לקצץ בכל פינה וייתכן כי בשלב ראשון יוסי מזרחי יתבקש להעביר את האימונים יחד עם גל כהן. שמותיהם של שי ברדה, קובי רפואה וחיים סילבס עשויים לעלות במידה שלמועדון תהיה יכולת כלכלית לצרף מאמן.

ההפסד בדוחא היה החמישי העונה של בית"ר, שממוקמת אומנם תשיעית, אך רחוקה רק שלוש נקודות מפועל ירושלים שמתחת לקו האדום. כל זה לפני המשחק הקשה שמצפה לה נגד מכבי תל אביב במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully