וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 8 שנים: עורך mako איתי ולדמן מסיים את תפקידו

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 12:23

כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לפני כן שימש ולדמן כעורך המקומון טיימאאוט תל אביב. מדובר בעזיבה השנייה בקשת תוך חודש, עם עזיבתו של סמנכ"ל השיווק הוותיק צביקה ליבליך את הקבוצה אחרי 22 שנים

מאקו נתפס מיום הקמתו כאתר בעל אוריינטציה בידורית ולא חדשותית, עד שהדבר קיבל חותם רשמי ב-2020, עם פיצול ערוץ החדשות של מאקו שעד אז התבסס על תכני חדשות 12, לאתר נפרד - N12

איתי ולדמן, עורך אתר mako יסיים את תפקידו בינואר הקרוב, בסיום 8 שנים לכהונתו בתפקיד. ולדמן ביקש להמשיך הלאה ולצאת לדרך חדשה. לפני כן שימש ולדמן כעורך המקומון טיימאאוט תל אביב. מדובר בעזיבה השנייה של בכיר בקשת תוך חודש, עם עזיבתו של סמנכ"ל השיווק הוותיק צביקה ליבליך את הקבוצה אחרי 22 שנים.

בשנות כהונתו, אתר mako התבסס כאחד מאתרי התוכן הגדולים בישראל, אחרי ynet ו-וואלה!, והטראפיק בו עלה באופן משמעותי מיום הקמתו. בחודשים האחרונים הקימו באתר מחלקת פודקאסט הנחשבת למצליחה.

האתר החל לפעול באוקטובר 2008 ועורכו הראשון היה יובל נתן, עיתונאי ומייסד מגזין "רייטינג". החל מינואר 2014 ולדמן מחזיק בתפקיד.

בינואר 2015, דיווח האתר כי לראשונה מאז הקמתו הגיע לאיזון תקציבי. נקודת ציון משמעותית נוספת באתר הייתה בתחילת 2018, כאשר האמן בועז ארד נמצא מת בביתו, יממה אחרי פרסום תחקיר באתר על קשר שניהל עם תלמידותיו.

מאקו נתפס מיום הקמתו כאתר בעל אוריינטציה בידורית ולא חדשותית, עד שהדבר קיבל חותם רשמי ב-2020, עם פיצול ערוץ החדשות של מאקו שעד אז התבסס על תכני חדשות 12, לאתר נפרד - N12.

בתחילת השנה פורסם באתר העצמאי "המקום הכי חם בגיהנום" תחקיר בו נטען על התעמרות בעובדים במאקו על ידי עורכת התרבות באתר צליל הופמן, ועל סביבת עבודה פוגענית. לאחר מכן היא עזבה את עבודתה.

איתי ולדמן. יח"צ,
איתי ולדמן/יח"צ

איתי ולדמן לוואלה! ברנז'ה: "אלה היו 8 שנים מופלאות ומסעירות, עכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה לאתגרים חדשים. אני רוצה להודות לכל אנשי המקצוע המדהימים בבניין הזה בראשם אבי ניר ואורי רוזן, ובעיקר לכל העיתונאים הנהדרים במחלקת התוכן של mako".

אורי רוזן, מנכ"ל קבוצת mako: "בתקופת כהונתו של ולדמן, הוא בנה את מאקו בצלמו ובדמותו, גייס שורה של עורכים איכותיים, דעתנים ועם קול וסגנון ברורים. בתקופתו מאקו שקק חיים, התמלא פרויקטים בולטים, רשימות, דירוגים וכתבות הישגיות מכל הסוגים, ופעמיים בשנה (עברית ולועזית) הוא הביא לקריסת הסטודיו עם מבול רשימות סיכום אימתניות שהמשיכו להקליק עמוק לתוך השנה העוקבת. הוא משאיר את מאקו כאתר שאי אפשר להתעלם ממנו. תמיד ראשון לזהות טרנדים, תמיד עם ערך מוסף. עוד תהיה לנו הזדמנות לפרידה ראויה פנים אל פנים, אבל בינתיים אני רוצה להגיד לו תודה ענקית על קדנציה מפוארת שתיזכר לעוד שנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully