וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה ל-ynet: כתב הפלילים הוותיק אלי סניור עובר לחדשות 13

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 12:50

סניור, כתב הפלילים של ידיעות אחרונות ו-ynet מזה שני עשורים, מצטרף לחברת החדשות ויהיה כתב הפלילים שלה. המעבר הוא בראש ובראשונה מכה אדירה לראש מערכת החדשות החדש של ידיעות

המעבר של סניור, שעובד ב-ynet מיום הקמתו, הוא בראש ובראשונה מכה אדירה לראש מערכת החדשות החדש ניר שוקו כהן. סניור נחשב לאחד הסקופרים הגדולים של ynet

רכש חדש לחדשות 13: אלי סניור, עד כה כתב הפלילים של ידיעות אחרונות ו-ynet, מצטרף לחברת החדשות ויהיה כתב הפלילים שלה. סניור, מוותיקי ובכירי הענף, החל את דרכו ברשת המקומונים של "ידיעות תקשורת", ומשם עבר לשמש ככתב הפלילים של ynet מאז היווסדו, לפני כשני עשורים. סניור יחליף את כתב הפלילים מאור צור שהודיע לאחרונה על עזיבתו.

סניור סיקר את כל הפרשיות הפליליות הגדולות שידעה מדינת ישראל בשנים האלה, וחתום על חשיפות ביניהן: האיומים מהעולם התחתון שהביאו להגלייתו של השחקן חיים רביבו מהארץ, וחתימת הסכם עד המדינה עם ניר חפץ.

המעבר של סניור, שעובד ב-ynet מיום הקמתו, הוא בראש ובראשונה מכה לא פשוטה לראש מערכת החדשות החדש ניר שוקו כהן. סניור נחשב לאחד הסקופרים הגדולים של ynet. בנוסף, מדובר בעיתונאי שנשא בתפקיד רגיש ביותר בקבוצת ידיעות אחרונות, שמתמודדת בבית המשפט עם כתב האישום נגד המו"ל נוני מוזס. סניור, מתוקף תפקידו הוא מהבודדים בקבוצה שמצויים היטב במתרחש בחדרי החקירות.

אבירם אלעד, מנכ"ל חדשות 13: "אני גאה ושמח על הצטרפותו של אלי סניור לשורות חברת החדשות של ערוץ 13. אלי הוא עיתונאי מצטיין ובעל הישגים רבים בתחום הסיקור הפלילי והצטרפותו לשורות חדשות 13 היא בשורה מצוינת לחברה ולעיתונאים המעולים שבה".

אלי סניור. יח"צ,
אלי סניור/יח"צ

גל עזיבות בחדשות 13 וב-ynet

גיוסו של סניור יכול להירשם כנקודת הצלחה ראשונה של אלעד מאז נכנס לתפקידו, זאת בצל נתוני הצפייה הנמוכים. רק בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ברנז'ה כי פחות מארבעה חודשים לכניסתו לכיסא המנכ"ל עזבו את החברה לא פחות מ-9 עיתונאים. מדובר ביותר מ-5% ממצבת העיתונאים של החברה המונה כ-150 עיתונאים.

גם בידיעות אחרונות המצב אינו פשוט: מעבר להמשך התדלדלות שורת שדרת הניהול, בקבוצה מתרגלים (ומרגילים) את העובדים בשבועות האחרונים לשינוי המבנה הארגוני ולעובדה שמעתה ישנן שתי זרועות - דיגיטלית ומודפסת, ולפיכך ישנם שני בוסים, נטע ליבנה וראש מערכת החדשות ניר שוקו כהן. זאת במקביל לגל קיצוצים, איחוד תקנים ועזיבות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully