וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חיפשתי את השקט ואת הבית, עומרי חיפש את המסיבות"

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 13:24

מעיין רובין מ"חתונה ממבט ראשון" חושפת לאן עומרי נהג להיעלם כשהמצלמות היו נכבות, מספרת מה היה הרגע שבו הבינה שהגיע הזמן להיפרד, ומדברת על בן הזוג שאותו היא הכירה לפני 8 חודשים: "לקח לי זמן לספר לו שבדיוק הצטלמתי ל'חתונמי'. הוא בהתחלה לקח את זה קשה". ריאיון

מעיין רובין, חתונמי/צילום: קשת 12
"אני חושבת שכנראה היו בעומרי גם מקומות שהוא לא רצה את מערכת היחסים הזו. כשבני זוג רוצים להיות ביחד - אז הם ביחד"

בפרק ב"חתונה ממבט ראשון" שבו עומרי קראוס ומעיין רובין נפרדו, הטיחה מעיין בעומרי שבכל פעם שנכבות המצלמות הוא הולך למקומות אחרים. בעקבות הדברים הורמו הרבה גבות ונשמעו הרבה ספקולציות, אך ממרחק הזמן מנסה מעיין להסביר מה בדיוק קרה שם. "עומרי הגיע לישראל אחרי שהוא חי עשר שנים בחו"ל", היא אומרת בריאיון לוואלה! תרבות. "הוא רצה לפצות על החסך באמצעות מפגשים רבים עם חברים, מסיבות, משפחה. הוא יצא הרבה ואני הייתי נשארת בבית. בסוף, כשאתה רוצה זוגיות, אתה מחפש גם את המקומות הביתיים האלה. הייתה לי מראה מאוד חזקה בשיחה שלי עם ניצן בסופ"ש זוגות. היא סיפרה לי שהיא ומנו פשוט יושבים במרפסת, שותים, מדברים על החיים וצוחקים. היא אמרה לי שהם לא צריכים אטרקציות גדולות בשביל ליהנות אחד מהשנייה. משהו במקום הזה של לסגור את היום ביחד, לפתוח את היום ביחד, אני חיפשתי בדיוק את זה, את השקט ואת הבית. הוא חיפש לחוות, לצאת למסיבות, לפגוש חברים. שם נוצרו אצלנו הפערים".

והשיחה שלך עם ניצן היא זו שגרמה לך להבין שזה לא זה?

"לא. דווקא הרגע המשמעותי היה במשחק של הזוגות עם חוטי התפירה. שאלו את עומרי איך יש לו אומץ לא לנסות ולמה הוא לא קופץ למים. לאורך העונה עלו בי הרבה פעמים השאלות האלו ביני לבין עצמי. תהיתי אם אני היחידה שרואה את הצעד שהוא עושה קדימה ואז מיד שלושה צעדים אחורה. תהיתי אם זה רק בראש שלי. חשבתי לעצמי שאולי אני מפרשת את המציאות לחומרה ומגזימה. אבל כשראיתי שגם אחרים רואים את הסיטואציה כמו שאני מרגישה אותה - הבנתי שצריך להיפרד".

כשעומרי היה עוזב בזמן שהמצלמות לא פעלו - הרגשת שהוא גם מנסה לברוח ממך?

"שאלה טובה. אני חושבת שכנראה היו בו גם מקומות שהוא לא רצה את מערכת היחסים הזו. כשבני זוג רוצים להיות ביחד - אז הם ביחד. כשיש שני אנשים שרוצים להיות זה עם זה, הם רוצים ללכת יחד גם למסיבות ולהכיר ביחד את החברים. עומרי רצה להיות עם החברים שלו בלעדיי. אני מבינה את זה, הוא פחות רצה שאני אהיה איתו בסיטואציות האלה וזה בסדר".

מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021. ראובן קסטרו
חיפשתי את השקט. מעיין/ראובן קסטרו

מעיין רובין נולדה לפני 34 שנה וגדלה בצור יגאל. אחרי שלמדה משחק והשתתפה בכמה קמפיינים, היא יצרה ביוטיוב לפני כשבע שנים דמות קורעת בשם "נועה פילטר", שבזכותה הפכה לכוכבת רשת. לפני כשנתיים היא החליטה לאפסן את הדמות בבוידעם ולהקים חברה שמעניקה לחברות שירותי תוכן וקידום בדיגיטל. אלא שההצלחה בקריירה של מעיין לא באה במקביל להצלחה בחיי הזוגיות שלה. "הייתי בטוחה שבגיל 30 אני אהיה נשואה עם ילדים, ופתאום מצאתי את עצמי בגיל 33 בלי זוגיות. שאלתי את עצמי מה אני עושה לא נכון, מה בדרך שלי לא עובד. זו הסיבה שהגעתי ל'חתונה ממבט ראשון'" (פרקי ההחלטות - בשלישי ושבת בקשת 12).

רווקה בת 33 זה לא סוף העולם. זה עדיין גיל צעיר.

"זה בסדר להגיד שרציתי להקים משפחה ורציתי זוגיות בריאה. יכול להיות שהיה לי פשוט מזל לא טוב, אבל בסופו של דבר הגעתי לסיטואציה שאני מאד רוצה זוגיות ומשהו לא עובד לי. לא הצלחתי לפתור את זה לבד והבנתי שאני חייבת לשנות משהו. אני לא מאמינה בלשבת לחכות שהמזל יביא לי זוגיות אלא להביא לעצמי את ההזדמנויות, והבנתי שאני יכולה לשנות משהו בדרך שלי, ללמוד על עצמי ולהיות טובה יותר גם בזוגיות. התהליך של "חתונמי" מתחיל הרבה לפני התכנית. עניתי על מיליון שאלות בתהליך האיתור, נפגשתי עם פסיכולוגים, נכנסו איתי לנבכי נשמתי, וכשאתה צריך לענות על כך הרבה דברים בתהליך הזה - אתה עונה לעצמך על הרבה דברים".

כמו מה למשל?

"שאלו אותי למשל מי הטיפוס שאני מחפשת, מה יכול לאזן אותי במערכת יחסים. הבנתי שאני צריכה במערכת יחסים ביטחון ויציבות. זה מאוד חשוב לי. הרבה פעמים פשוט עניתי לעצמי על דברים שלא עניתי עד אז".

עוד בוואלה!

המונולוג המגוחך של דני קושמרו הוא הדבר הכי מוזר שראיתי במהדורת חדשות

לכתבה המלאה
מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021. ראובן קסטרו
מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021/ראובן קסטרו
מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021. ראובן קסטרו
מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021/ראובן קסטרו
"עומרי הגיע אחרי שנים ארוכות בחו"ל והיה בו רעב גדול להיפגש עם המשפחה והחברים. במקביל לכך, הוא התחיל את הזוגיות הטלוויזיונית איתי. הוא רצה לחוות, ואני רציתי בית. היה כנראה גם משהו בדרך שבה התנהלתי, שהרחיק את עומרי"

ואז הגיעה התכנית, שבה היא שודכה לרופא השיניים עומרי קראוס, אשר חזר לישראל אחרי יותר מעשור בהולנד. ההתחלה הייתה מבטיחה, אך מהר מאוד התגלו סדקים רבים בזוגיות של השניים שהובילו לפרידה. "כשהיינו בירח הדבש בסיישל, הרגשתי שיש מצב פה למשהו אמיתי. הייתה שם חוויה מהממת. היו לנו שיחות נהדרות, הרגשתי שאני יכולה להיחשף מולו. ראיתי שעומד מולי אדם עם אינטליגנציה רגשית ושאנחנו מנהלים שיחות טובות".

אז מה קרה בדרך?

"עומרי הגיע אחרי שנים ארוכות בחו"ל והיה בו רעב גדול להיפגש עם המשפחה והחברים. במקביל לכך, הוא התחיל את הזוגיות הטלוויזיונית איתי. הוא רצה לחוות, ואני רציתי בית. היה כנראה גם משהו בדרך שבה התנהלתי, שהרחיק את עומרי. כשחזרנו לישראל, ביקשתי לישון לבד במיטה ואני חושבת שאולי זה פגע בו. הוא הרגיש סוג של מעצור ממני וזה לקח אותו אחורה. לא הצלחתי לתווך לו את זה כמו שצריך. צריך להבין שאני לקחתי את התהליך הזה מאוד ברצינות ולכן לקחתי קשה כל דבר. השקעתי מחשבה בכל דבר, וכנראה שהייתי צריכה להקליל בהרבה מקרים, להיות חיובית ולהרים. היו מקרים שנפגעתי והיה לי קשה, והלכתי אחורה. זה הוביל לסוג של דומינו שהתחיל מסיפור הספה, ועבר לסיפור המסיבה שהוא הלך בלי להזמין אותי, וגם סיפור ים המלח. בסופו של דבר הגענו למקום שבו אף אחד לא עשה טוב לשנייה. הבנו שזה פשוט לא עובד, שזה פשוט לא קורה לנו".

למה לא חיכיתם עוד כמה ימים עד "שלב ההחלטות" בסוף העונה?

"זה לא מירוץ עם פרס לזוכים שמגיעים לקו הסיום. המטרה היא ליצור זוגיות, לבנות משהו אמיתי, בריא ונכון. ברגע שאתה מבין שזה לא זה, למה לשחק משחקים? סתם כדי לומר שהגעתי לסוף התכנית? אני לא יכולה להעמיד פנים. ניסינו, לא עבד, אז למה למשוך?".

מה הרגשת אחרי שהזוגיות נכשלה עם עמרי וסיימתם את התכנית?

"זה היה קשה. הגעתי לתהליך הזה מאד תמימה ואופטימית. רציתי למצוא שם זוגיות. האמנתי בזה באמת. חשבתי שזה יוביל אותי למקום הזה אז מאוד התאכזבתי".

היום את ועומרי בקשר?

"התכתבנו פה ושם במהלך שידור התכנית, אבל היום אני במקום אחר".

מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021. ראובן קסטרו
מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021/ראובן קסטרו
מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021. ראובן קסטרו
מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021/ראובן קסטרו
"ליובל לא היה קל לשמוע שהוא הולך לצפות בי חצי שנה בטלוויזיה בזוגיות עם מישהו אחר. הוא הכי רחוק מהעולם הזה, הוא לא רוצה להיחשף. לא היה לו פשוט אבל צלחנו את זה"

וכשמעיין אומרת שהיא "במקום אחר", היא בהחלט מתכוונת לזה. אחרי שצילומי התכנית הסתיימו והזוגיות עם עומרי נכשלה, היא חזרה למעגל הדייטים. תוך חודש וחצי היא פגשה את יובל, 37, אדריכל במקצועו המקדם פרויקטים של פינוי-בינוי. מאז הם מתחזקים זוגיות של שמונה חודשים ובקרוב הם יעברו לגור ביחד. "בהתחלה לא סיפרתי לו שבדיוק סיימתי להצטלם 'חתונה ממבט ראשון'. שמרתי את זה בסוד. פחדתי שזה יבהיל אותו וגם רציתי לראות שהקשר בינינו רציני".

ואיך הוא הגיב כשסיפרת לו?

"הוא לקח את זה קצת קשה. לא היה לו קל לשמוע שהוא הולך לצפות בי חצי שנה בטלוויזיה בזוגיות עם מישהו אחר. הוא גם בדק שזה לא נישואים אמיתיים. הוא הכי רחוק מהעולם הזה, הוא לא רוצה להיחשף. לא היה לו פשוט אבל צלחנו את זה. אמרתי לעצמי שאם נצליח לעבור את התקופה הזו, זה יעיד הרבה על העתיד שלנו. הצלחנו להפיק מזה הרבה דברים טובים ונדמה לי שאחרי שצפינו בי במערכת יחסים, לקחנו את כל מה שאפשר כדי להפוך את התא שלנו לבריא יותר".

וגם הייתם צריכים להסתתר מכולם במשך שמונה חודשים.

"תחשוב שמלבד כמה דייטים ספורים שעשינו בחוץ לפני שהעונה התחילה, כבר שמונה חודשים אנחנו נפגשים רק בבית, לא יצאנו לדייטים. כל בניית הקשר נעשתה בבית, ניהלנו הרבה שיחות, שיחקנו דמקה, ושש-בש, בישלנו ארוחות. בוא, שלא יחשבו שאני לא אוהבת מסיבות. אני חולה על זה, אבל אני אוהבת עוד יותר לעשות את זה עם בן הזוג שלי".

וכל בן אדם שני ברחוב בטח שואל אותך על עומרי, בזמן שאת בכלל נמצאת בזוגיות אחרת כל הזמן הזה.

"נכון, אבל מצד שני אני יודעת מה יש לנו בתוך הבית שלנו. מרגע שיש את הביטחון הזה - הוא יודע שאני איתו ואני יודעת שהוא איתי - אז לא מפריע לי שכולם מדברים. לנו יש את מה שיש בינינו וזה מה שחשוב. זה מאוד חיזק בינינו את היחסים".

אתם מתכננים לגור יחד?

"כן, אנחנו מדברים על זה. לא יכולתי אפילו לחפש דירות כל הזמן הזה".

מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021. ראובן קסטרו
מתכננים לגור יחד. מעיין/ראובן קסטרו
"בחיים לא הייתה לי הזדמנות לצפות בעצמי בתוך מערכת יחסים, לראות איך אני מתנהלת בסיטואציות שונות, מה אני עושה נכון, מה אני עושה לא נכון. זה משנה חיים"

בואי נחזור רגע לתכנית. איך זה מרגיש לצפות בעצמך בטלוויזיה?

"האמת שזה מטורף. בחיים לא הייתה לי הזדמנות לצפות בעצמי בתוך מערכת יחסים, לראות איך אני מתנהלת בסיטואציות שונות, מה אני עושה נכון, מה אני עושה לא נכון. זה משנה חיים. אני פתאום רואה כל מיני תגובות שלי, שלא היה לי מושג לגביהן. כלומר, ידעתי למשל שאני מסתגרת אבל לא ידעתי איך זה נראה ופתאום יש לי הזדמנות לראות את עצמי ולראות איך אני מגיבה. זה תהליך מטורף והוא לימד אותי המון".

ויש קטעים שקשה לך לראות?

"יש קטעים שהם יותר קשים לצפייה, אבל כשאתה נמצא בתוך התהליך לא חשבתי איך הדברים נראים, לא חשבתי איך זה נראה. הייתי נוכחת ברגע עצמו. אילולא הייתי מביאה את עצמי באותו רגע, לא הייתי יכולה לשנות את עצמי. בסופו של דבר באתי לעבור תהליך ולהשתנות".

אז מה השתנה בך?

"אחד מהדברים שהיה לי קשה לבטא מול בני זוג שלי בעבר זה את חוסר הביטחון שלי. כשנכנסתי ל'חתונמי' אמרתי שאשים את כל האמת שלי כמו שהיא. למדתי לתווך את מה שאני עוברת, לא חששתי לשים את חוסר הביטחון על השולחן. פעם חשבתי שזה יוריד ממני אם אראה חולשה. היו מפרשים את זה בעבר כאיזו התנשאות אבל זה לא מגיע מהמקום הזה. זה מגיע ממקום של חוסר ביטחון, ממקום שמחפש יציבות".

התבאסת שלא ראו מספיק את הצד ה"נועה פילטרי" שלך, כלומר את הצד השמח, ובעיקר ראו את ההסתגרות וההצטנפות?

"ממש לא. לא באתי לשחק דמות. אילו הייתי רוצה לשחק דמות, הייתי ממשיכה לעשות את הסרטונים של נועה פילטר. באתי להיות אני ומזה ללמוד. אם לא הייתי אני והייתי שמה את החיוך שלי כדי לייצר מצג שווא של זוגיות מהוליווד, אז כנראה שלא הייתי מגיעה לתוכנית. באתי ל'חתונמי' לא כדי לדגמן זוגיות אלא כדי לחוות זוגיות, כדי לצמוח ולגדול. אני לומדת המון ממעיין שאני רואה על המסך. אני יכולה להאשים את העריכה אבל בתכל'ס, זו אני שם. אני שמחה על כך שהבאתי את עצמי במאה אחוז ובגלל זה יכולתי לעשות תהליך אמיתי".

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
ללכת אחורה ולהסתגר. מעיין ועומרי/צילום מסך, קשת 12
"שנינו עשינו טעויות לאורך התהליך הזה. הוא היה מתקדם קדימה ואז נסוג אחורה. הרגשתי שהוא אומר משהו ובונה אותו, ואז חוזר בו. הוא אמר לי למשל לבוא איתו למסיבה ואז חוזר בו. זה יצר אצלי חוסר ביטחון"

אילו תגובות את מקבלת בעיקר?

"הכול מהכול. יש כאלה שגם תוקפים אותי. התוכנית הזו מוציאה המון אמוציות מאנשים, ולכן זה טבעי שתהיה המון ביקורת ואני מקבלת אותה. אמרו לי שאני סגורה, שאני דיכאונית, שאני לא מחייכת. מישהו אמר לי 'חבל שלא נשארת נועה פילטר, כבר היה עדיף'. אני מבינה הכול. אני המבקרת הכי גדולה של עצמי וכשאני רואה את עצמי בסיטואציות ורואה איפה אני טועה - תאמין לי שאני אוכלת לעצמי את הראש לפני שאחרים מגיבים לי ועוקצים אותי. אם הייתי כותבת טוקבק על עצמי - הוא היה הרבה יותר גרוע מכל טוקבק שכתבו עלי העונה. אבל בסך הכול, ברחוב אני מקבלת המון אהבה".

גם אחרי הפרידה מעומרי?

"כן. מבינים שזה היה הצעד הנכון לשנינו. פרידה גם לא צריכה להיות דבר שלילי. אפשר לסיים דברים באופן יפה, אפשר לגדול ולצמוח ממנה. הצלחנו לעשות את זה בלי התנגשות".

את חושבת שאנשים שפטו את עומרי לחומרה?

"נכנסים בכולם. נכנסו בי, ונכנסו בו, וזה לא פשוט לאף אחד לקרוא את הביקורות שכותבים. לאף אחד לא נעים לקרוא דברים רעים שכותבים עליו. אני מקבלת את הביקורות האלה, אבל ברור שהיד של האנשים קלה על המקלדת".

למה הוא הגיע הביתה בשתיים בלילה אם הייתם אמורים לנסוע בארבע בבוקר לראות את הזריחה בים המלח? זה ממש מרגיז.

"שנינו עשינו טעויות לאורך התהליך הזה. הוא היה מתקדם קדימה ואז נסוג אחורה. הרגשתי שהוא אומר משהו ובונה אותו, ואז חוזר בו. הוא אמר לי למשל לבוא איתו למסיבה ואז חוזר בו. זה יצר אצלי חוסר ביטחון והרגשתי חוסר יציבות בקשר שלנו. זה מה שגרם לי ללכת אחורה ולהסתגר".

עם הוואנזי המפורסם.

(צוחקת) "אני חושבת שלא אלבש יותר וואנזי בחיים שלי".

מאיפה באה הרתיעה שלך מקעקועים?

"אני חושבת שהרבה קעקועים מסמלים אצלי איזה רצון לריגושים. אני חושבת שיותר התכוונתי לאנשים שלוקחים משהו לקיצון. כמו בחורות שמנתחות את כל הגוף שלהם. שום דבר קיצוני הוא לא טוב, כי אם אתה הולך למקום קיצוני האם זה מתוך צורך לריגוש כלשהו? מאחר שאני מחפשת הרבה ביטחון ויציבות, פחדתי שזה מעיד על זה".

ליובל החבר החדש שלך יש קעקועים?

(צוחקת) "כן, יש לו שניים קטנים".

מעיין רובין חתונה ממבט ראשון, נובמבר 2021. ראובן קסטרו
סיימתי עם נועה פילטר. מעיין/ראובן קסטרו

מה עמדתך בסוגית איתמר וקארין? הם הזוג שחוטף את עיקר האש מהצופים וברשתות החברתיות.

"בסוף כולם מקבלים ביקורות לכאן ולכאן. אין אף אחד שהוא חף מטעויות ואי אפשר להימנע מזה. אני בטוחה שהם גדלו מזה ולמדו מזה המון. כואב לקרוא מה כותבים על אחרים".

מה היית רוצה לעשות עכשיו? את חושבת על דרכים למינוף ההצלחה שלך? את הרי למדת משחק.

"עם נועה פילטר סיימתי. אני אוהבת לעשות את מה שאני עושה, אני מאוד נהנית מהעסק שלי. אני מגשימה עוד ועוד חלומות שלי וזה כיף גדול. מה יוליד יום? אין לי מושג. כרגע טוב לי".

היית חוזרת על 'חתונמי' שוב?

"ברור".

למרות שזה לא הצליח?

"בעיני הצלחה זה אם אני היום בזוגיות בריאה ואם שיניתי את המסלול שלי והגעתי למקום שתמיד חלמתי להגיע אליו. תמיד חלמתי להקים בית וזוגיות בריאה".

והזוגיות עם יובל היא "הבית"? יש מצב שהיא זו שתוביל אולי לחתונה?

(מחייכת) "כן, בהחלט יש מצב".

אז איך היית מסכמת את כל החוויה?

"חוויה מטורפת, משנת חיים. שמע, בסופו של דבר קיבלתי ממנה את מה שרציתי".

seperator

צילום: ראובן קסטרו, איפור: תום לב שוורץ

פרקי ההחלטות של "חתונה ממבט ראשון" ישודרו בשלישי ובשבת בקשת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully