וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובות השתיים: קאיה גרבר וסינדי קרופורד מפלרטטות עם המצלמות

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 12:36

טקס הפרסים השנתי של מגזין אינסטייל הביא אליו את האושיות הבינלאומיות הכי מעניינות - ניקול קידמן בסגול בוהק, קייט הדסון בשמלה זהובה, וסינדי קרופורד ובתה קאיה בשני לוקים מצוינים

קאיה גרבר, סינדי קרופורד. GettyImages
קחו הרבה אוויר - קאיה גרבר וסינדי קרופורד בשיא שלהן/GettyImages

ניקול קידמן, זואי קרביץ, קייט הדסון והאם ובת הכי משגעות בתעשייה - סינדי קרופורד וקאיה גרבר פקדו את השטיח הנוצץ בטקס הפרסים של מגזין אינסטייל בגטי סנטר בלוס אנג'לס הלילה (שני). הבחירות האופנתיות היו מוצלחות באופן גורף, חוץ מאחת, זו שציפינו ממנה להכי הרבה - והפתיעה לרעה.

הכי יפות והכי נכונות היו סינדי קרופורד ובתה, הדוגמנית הצעירה קאיה גרבר, שגם פינקו בווידאו מעלית משעשע כשהן פושטות את החלוקים שלהן וחושפות שמלות ערב מטריפות. סינדי בשמלת מקסי עם הפרינט האייקוני של מיסוני, וקאיה בשמלת פאייטים לבנה ואלמנטים מרשרשים בכסף וכחול של אלכסנדר מקווין. חלום, וגם הפוני המשוחרר מטיב עמה.

סינדי קרופורד וקאיה גרבר

סינדי קרופורד, קאיה גרבר. GettyImages
טובות השתיים - סינדי במיסוני, קאיה באלכסנדר מקווין/GettyImages

פושטות את החלוקים - סינדי וקאיה

קייט הדסון

אושייה נכונה לא פחות - הגברת קייט הדסון לצידו של מייקל קורס, לבושה בשמלת מקסי זהובה עם צווארון גולף בעיצובו כשעליה מעיל צמר עם בטנה מנצנצת המתכתבת עם בד השמלה. מצד אחד לא הבנו את הצללית בגווני תכלת-טורקיז, מצד שני - זה עבד מאוד יפה בתמונות עם ההבזק הזהוב של השמלה.

קייט הדסון, מייקל קורס. GettyImages
זהובה ונכונה. קייט הדסון לובשת מייקל קורס ואוחזת במיקל קורס/GettyImages

ניקול קידמן

ניקול קידמן, השחקנית שהרעפנו עליה מחמאות בשבוע שעבר עם שמלה רותחת של סן לורן (אך גם קטלנו במקביל) דייקה במקסימום עם שמלה של ג'ורג'יו ארמני בסגול בוהק, אחד הצבעים הנכונים של העונה, עם סיומת פעמון מעודנת, מחשוף מחמיא ואסוף מרושל עם פוני שהתנפנף לו באלגנטיות. היה גם בלייזר שחור בסיפור, כי קר שם בחוץ, וסנדלים סקסיים שהשלימו בצורה מופלאה את הלוק.

ניקול קידמן. GettyImages
בצבע הנכון. ניקול קידמן בג'ורג'יו ארמני/GettyImages

זואי קרביץ

אושיית הסטייל האהובה עלינו, זו שאנחנו באמת מצפות ממנה לגדולות, הגיעה במעין שמלת שכמיה אדומה ומנצנצת שממנה יוצא כיסוי שמונח על ראשה בנונשלנטיות (החלק השיקי בסיפור). הגוון של האדום היה כה כבוי, דבר שהצליח לעמעם את פניה החזקות (אירוע שלעולם לא קורה) של קרביץ וגם הגזרה לא שירתה אותה באף פרמטר. חבל.

זואי קרביץ. GettyImages
לא הבנו את הבחירה. זואי קרביץ/GettyImages

עוד בוואלה!

זנדאיה כובשת בחליפה אדומה לוהטת

לכתבה המלאה

אל פנינג

סקסית ביותר הגיעה השחקנית אל פנינג עם בחירה היישר מהמסלול האחרון של בלמיין. טופ תכשיט שקיבל טיפול מיוחד עם נגיעות אבנים וחצאית מקסי נשפכת בגזרה נמוכה, גם כן מבית המותג הצרפתי. נהדרת.

אל פנינג. GettyImages
מתוכשטת. אל פנינג בבלמיין/GettyImages

פיבי דינבור

כוכבת ברידג'רטון ממשיכה לשמור על מערכת יחסים יציבה עם לואי ויטון בכל הנוגע לשטיחים אדומים והגיעה בשמלת קומות קצרה ומתנפנפת בצבע ירוק מנטה, עם ווייב לנז'רי נינוח, אך עדיין מספיק מפונפן לאירוע. ורי, ורי נייס.

פיבי דינבור. GettyImages
לוליטה בלואי ויטון. פיבי דינבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully