וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים שמח: Snappy מתרחבת ומגייסת 140 עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 18:20

סנאפי (Snappy), המפתחת פלטפורמה לשליחת מתנות מותאמות אישית, בקלות ובמהירות, באמצעות אלגוריתם חכם עבור לקוחות ארגוניים, מגייסת 140 עובדים חדשים

שני המייסדים השותפים של סנאפי, חני גולדשטיין ודביר כהן, יצאו לדרך לפני כ-6 שנים במטרה לבנות פלטפורמת מתנות שתתגבר על הקשיים של שליחת מתנות אישיות בצורה פשוטה, ותהפוך את החוויה למהנה ונטולת מתחים. עד היום גייסה החברה למעלה מ-100 מיליון דולרים במטרה לפזר שמחה באמצעות נתינה.

כאמור, החברה נמצאת בחודשים האחרונים בעיצומו של הליך של צמיחה מאסיבי ורק לאחרונה השלימה סבב גיוס של 70 מיליון דולר, בעקבותיו תגייס כ-200 עובדים ברחבי העולם, למעלה מ- 100 מתוכם עבור מרכז הפיתוח בארץ. החברה מגייסת בעיקר מתכנתים ומפתחים, מעצבי מוצר, אנליסטים, אנשי QA ועוד. בנוסף, סנאפי השיקה מבצע "חבר מביא חבר" ייחודי ובמסגרתו כל מי שיביא לחברה עובד (גם מי שלא עובד בחברה), לכל אחת מהמשרות הפתוחות שלה, יזכה בסנאפי גיפט, בשווי 10,000 שקל ויבחר מתנה אחת מבין שלל מתנות שוות ומגוונות במיוחד. במקביל, החברה תתרום בשמו 5,000 שקל לכל ארגון או עמותה שיבחר.

יום הולדת 6 לסנאפי. אלעד מלכה,
צוות העובדים חוגג יום הולדת 6 לסנאפי/אלעד מלכה

ממש החודש סנאפי זכתה במקום ה-15 ברשימת החברות שצומחות הכי מהר באמריקה ברשימה השנתית של Inc. 5000. בנוסף, סנאפי נבחרה לרשימת מקומות העבודה הטובים ביותר של מגזין Inc לשנת 2021 וגם לאחד "ממקומות העבודה הקטנים-והבינוניים הטובים ביותר" של מגזין Fortune.

בזמן שתאגידים מתמודדים עם עתיד העבודה והשפעת הגלובליזציה על מקום העבודה, הצורך במערכת גלובלית שתשרת את הארגון כולו ותתן חוויה ייחודית לעובדים וללקוחות ברור, כמו גם החשיבות של העלאת מוראל והגברת המעורבות של עובדים ולקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים.

בבסיס ההצלחה וההכרה הזו עומדת פעילות ענפה בתוכניות Give Back לקהילה, זאת כחלק מהמשימה הבסיסית של החברה - להפיץ אושר וחיוכים במקום העבודה באמצעות נתינה. סנאפי היא חלק ממגמה גוברת בתעשיית הטכנולוגיה הקוראת לשילוב אחריות חברתית בתוך ה-DNA של פעילות חברות שונות. החברה דואגת לשלב מתנות ממגוון עסקים בבעלות מיעוטים.

בנוסף, מרכיב מרכזי בפלטפורמה הוא מתן מתנות לצדקה. סנאפי גם משתפת פעולה עם GlobalGiving ו-GoFundMe כדי לאפשר לנמענים לתרום לצדקה המועדפת עליהם במקום לתת מתנה פיזית, ועזרה לגייס יותר מ-250,000 דולרים בשנה האחרונה בלבד.

snappy. אלעד מלכה,
לירון ברששת, Director of people and Culture/אלעד מלכה

לירון ברששת, Director of people and Culture בחברה: "בשנה האחרונה החברה חוותה גדילה משמעותית בעקבותיה הכפילה את מצבת כח האדם והיא צפויה לצמוח בשיעור דומה גם בשנה הקרובה, זאת במטרה לשרת את אסטרטגיית הצמיחה המואצת של החברה בישראל".

"בנוסף, כחברה הנושאת את דגל החדשנות בכל הנוגע לעולמות ה- Culture & People, הרי שהיה לנו חשוב להטמיע פתרון יצירתי גם בבסיס קמפיין גיוס העובדים שלנו, במסגרתו החברה מעניקה "סנאפי גיפטס" (מוצר החברה) בשווי 10,000₪ לכל אדם, גם מי שאינו עובד בחברה, שימליץ על מועמד רלוונטי שיגוייס לתפקידים נבחרים בחברה. סנאפי הוקמה במטרה אחת ועיקרית והיא לפזר שמחה באמצעות חיוכים, וכך נמשיך לפעול", מוסיפה ברששת.

סנאפי היא חברת סטארט אפ המפתחת פלטפורמה לשליחת מתנות מותאמות אישית בקלות ובמהירות עבור לקוחות ארגוניים. באמצעות אלגוריתם חכם, סנאפי בוחרת בקפידה מגוון מתנות המותאמות למקבל המתנה באופן אישי ומאפשרת לו לבחור את המתנה המתאימה לו. החברה הוקמה בשנת 2015 ע"י חני גולדשטיין, עורכת דין בעברה וכיום מנכ"לית החברה, ודביר כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. סאנאפי עובדת עם למעלה מ-1,000 ארגונים גדולים ביניהם סיילספורס, מייקרוסופט וזום, והיא צומחת בקצב שיא - ב2020, לאחר שהראתה נתוני צמיחה של 800% בשנה אחת, דורגה החברה במקום הראשון כחברה בצמיחה המהירה ביותר באיזור ניו יורק. כמו כן, החברה נבחרה כמקום הטוב ביותר לעבוד בו על פי מגזין FORTUNE.

לינק לאתר - https://www.snappy.com/

לינק לדף משרות פנויות / דוא"ל לשליחת קו"ח https://www.snappy.com/careers

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully