וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט ואשרם נבחרו לספורטאי השנה של הוועד האולימפי

9.11.2021 / 11:18

שני האלופים האולימפיים קטפו את התארים האישיים. המאמנים שלהם, וייסבורג וזוסמן, גם כן זכו. קפיטולניק ורשף זכו בקטגוריות הצעירות

שנת 2021 הייתה מוצלחת במיוחד מבחינת הספורט האולימפי הישראלי, לאחר שבמשחקים בטוקיו המשלחת זכתה בשיא כל הזמנים של ארבע מדליות, כולל שתיים מזהב. לקראת סיומה של השנה, הוועד האולימפי בחר את הספורטאים והמצטיינים בקטגוריות השונות.

בתואר ספורטאית השנה, באופן לא מפתיע במיוחד, זכתה מדליסטית הזהב לינוי אשרם. המתעמלת האומנותית בת ה-22 עמדה בראש הפודיום בטוקיו אחרי זכייה בקרב רב, וזוהי הפעם הרביעית ברציפות שהיא קוטפת את התואר.

לינוי אשרם עם איילת זוסמן. ראובן קסטרו
קטפו את התארים בעקבות הזהב. אשרם וזוסמן/ראובן קסטרו

בגברים קטף התואר ארטיום דולגופיאט, שזכה במדליית זהב בתרגיל הקרקע במשחקים האולימפיים. עבור האלוף האולימפי בן ה-24 מדובר בזכייה שנייה בתואר ספורטאי השנה וראשונה מאז 2017.

המאמנים של אשרם ודולגופיאט, איילת זוסמן וסרגיי וייסבורג, זכו בתואר מאמנת ומאמן השנה. עבור זוסמן מדובר בזכייה ראשונה בפרס היוקרתי, בעוד וייסבורג כבר זכה גם ב-2017 ו-2019.

קבלת הפנים של ארטיום דולגופיאט בנתב"ג עם מאמנו סרגיי וייסבורג. ראובן קסטרו
זכו בתארים האישיים בגברים. וייסבורג ודולגופיאט/ראובן קסטרו

התארים הנוספים שחולקו הם הספורטאי והספורטאית הצעירים של השנה. בגברים נבחר הקופץ לגובה בן ה-19 יהונתן קפיטולניק, שזכה השנה במדליית הזהב באליפות העולם ובאליפות אירופה לגילאי נוער. הספורטאית שנבחרה היה הגולשת בת ה-16, שחר רשף, שזכתה באליפות העולם עד גיל 21 בדגם האולימפי החדש IQ Foil.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully