וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות צפויה לגלם את המכשפה הרעה בעיבוד מחודש של "שלגייה ושבעת הגמדים"

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 4:31

עוברת לצד האפל: לפי פרסומים בתקשורת ההוליוודית, גל גדות תככב בעיבוד מחודש של דיסני ל"שלגייה ושבעת הגמדים", בו תגלם את המכשפה הרעה. רייצ'ל זגלר תעמוד מולה כשלגייה

טריילר "וונדר וומן 1984"/יח"צ

גל גדות לא מפסיקה להפתיע: השחקנית הישראלית, שהפכה לאחת האושיות העסוקות בהוליווד בשנים האחרונות, צפויה לקטוף תפקיד יוקרתי נוסף, והפעם מסוג אחר ממה שהורגלנו אליו. הכוכבת, שהתפרסמה בתור גיבורת-העל וונדר וומן, תגלם את המכשפה הרעה בגרסה חדשה של "שלגיה ושבעת הגמדים". כך לפי פרסומים בתקשורת ההוליוודית.

כך, ככל הנראה, נוכל לראות את גדות עומדת מול המראה ושואלת "ראי ראי שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר?". מעניין יהיה להיחשף לצד האפל של השחקנית, אם כי לא ברור עד כמה המכשפה הרעה תהיה רעה גם הפעם, שהרי הנטייה ההוליוודית העכשווית היא לגלות אמפטיה כלפי דמויות של נבלים ונבלות.

ניל סלונים מראיינת את גל גדות. נשיונל ג'אוגרפיק,
שוב מפתיעה. גל גדות/נשיונל ג'אוגרפיק

הפרויקט הוא חוליה נוספת בשרשרת העיבודים המחודשים של דיסני, שלוקחת את הקלאסיקות שלה ומפיקה אותם שוב, בדרך כלל עם שחקנים ושחקניות בשר ודם. ל"שלגייה" קדמו בין השאר "סינדרלה", "היפה והחיה", "אלאדין" ו"קראולה", ובקרוב יבואו גם "בת הים הקטנה" ואחרים.

את שלגייה בעיבוד המחודש תגלם רייצ'ל זגלר, שבקרוב נראה אותה ברימייק אחר, ל"סיפור הפרברים" במקרה זה. את הסרט יביים מארק ווב, שפרץ עם "חמש מאות ימים עם סאמר" וההפקה שלו צפויה להתחיל במהלך השנה הבאה. יהיו גם שירים, אם כי לא ברור אם גם גדות תשיר אותם, ויכתבו אותם בנג' פסק וג'סטין פול, שבין השאר שיתפו פעולה ב"לה לה לנד".

בינתיים, נוכל לראות את גדות כבר בסוף השבוע הבא בסרט חדש אחר, "הודעה אדומה" שיעלה ישירות בנטפליקס. גם פרק חדש של "וונדר וומן" בדרך וגם סרט בהפקת ובכיכובה על פי סיפורה של קליאופטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully