וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנכווה בעבר, מנשה נוי החליט לא להביע יותר את דעותיו: "זה חסר טעם"

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 8:42

אחרי העליהום שעבר לפני כמה שנים, השחקן לא מתבטא על פוליטיקה יותר. "זה לא משפיע. גם אמרתי למיה לנדסמן שזה חסר טעם", הוא אומר לוואלה! תרבות בריאיון לרגל השתתפותו בסדרה "ילדות סכסכניות" (HOT). ולמה הוא עבר משבר כשהילדים עזבו את הבית? האזינו לפודקאסט

האזינו כאן לפודקאסט - הריאיון המלא של ניר יהב עם מנשה נוי:

בדומה לדמותו בסדרה "ילדות סכסכניות" (HOT), גם בחייו האמיתיים של מנשה נוי - הילדים עזבו את הבית ועברו לגור לבד. אלא שהוא לא תיאר לעצמו כמה קשה תהיה לו ההתמודדות עם העזיבה. "לא חשבתי שיהיה לי כל כך קשה שהילדים יוצאים מהבית", הוא סיפר ל"ועדת תרבות", הפודקאסט של וואלה! תרבות. "נוצר ריק מסוג אחר. זה ממש פרידה ממשהו שהוא גם עצמך. זה כמובן גם מעלה את החרדות, אבל זה לא רק זה. האמת שהמשבר הזה הפתיע אותי"

בפודקאסט (שאפשר להאזין לו במלואו כאן למעלה) מספר נוי איך הוא הגיב כלפי העליהום שנעשה על מי שמגלמת את בתו בסדרה, השחקנית מיה לנדסמן, אחרי שחשפה את דעותיה הפוליטיות: "אני לא רוצה להרחיב יותר מדי, אבל כן, זה קצת החזיר אותי לעליהום שעשו גם עליי (בריאיון ב-2014 הביע נוי תמיכה בפלסטינים וקרא לציבור לפתוח במרד נגד שירות בצבא, דברים שבעקבותיהם קמה מחאה נגד חברת 'טרה' שנוי שימש כפרזנטור שלהם - נ"י). זה היה לי עצוב כי היום במבט לאחור אתה רואה שזה היה חסר טעם להתבטא".

דיברת עם מיה? מה אמרת לה?

"כן, דיברתי איתה, אמרתי לה שזה חסר טעם לדבר ולהתבטא".

אם זה תלוי בך, אמן לא צריך לדבר על פוליטיקה?

"בדיוק. זה חסר טעם. יש לי רושם שאין שיח".

סליחה על הקלישאה, אבל אמן לא צריך לומר את דעתו?

"לא. אני מרגיש שזה מיותר לי. אני מתבטא באמנות שלי".

אז מי יגיד את דעותיו בסוף? הפוליטיקאים?

"כן, הפוליטיקה לפוליטיקאים".

זה נשמע כמו מישהו שחטף מהלומה כל כך קשה שאומר 'עזבו אותי, לא רוצה'.

"נכון, אני לא יודע אם זו רק המהלומה. זה משהו שבסופו של דבר אתה רואה שהוא לא משפיע. אני גם לא אומר באופן גורף שאמנים לא צריכים להביע את דעתם. אני מדבר על עצמי שאני לא צריך, כי מניסיוני זה לא משפיע. היום אין שיח. הכול הפך למאוד אלים".

מנשה נוי, אוקטובר 2021. ראובן קסטרו
איחוד של החמישייה? אולי. מנשה נוי/ראובן קסטרו

בפודקאסט מספר נוי גם על הסדרה החדשה שבה הוא משתתף, "ילדות סכסכניות" (משודרת בימי ראשון ב-20:15 ב-HOT3, ב-HOT VOD וב- Next TV), ולמה נמלך בדעתו להשתתף בה: "זה תפקיד לא גדול. אני אבא של אחת משתי הגיבורות של הסדרה שמגולמת על ידי מיה לנדסמן. הרשיתי לעצמי לוותר בהתחלה על ההצעה לשחק בסדרה. טליה לביא (הבמאית ואחת היוצרות - נ"י) התעקשה, פגשה אותי, הייתה שיחה נעימה, ובאמצע הפגישה הצטרפה שיר ראובן (התסריטאית ואחת היוצרות - נ"י). ואז כבר אמרתי 'טליה, תירגעי, אני אעשה את זה'. טליה היא בעלת ניסיון, היא אדם מדהים ומקסים. היא מלאה חום ושמחת חיים והיה ממש כיף. השחקניות נהדרות, יצא לי בעיקר לעבוד עם מיה. יש במיה רב-גוניות, היא מתמסרת, זה יוצא ממנה בטבעי".

על התגובות שהוא מקבל ברחוב אחרי שהוא מופיע בטלוויזיה, סיפר: "אני לומד להתמודד עם זה. זה סוג של סכיזופרניה. כשאתה מופיע בטלוויזיה - אתה ברחוב. מבקשים ממך סלפי, קוראים לך, מדברים איתך, וכשלא רואים אותך בטלוויזיה שואלים אותך 'לאן נעלמת?'. לעומת זאת, כשאני מופיע בהצגת פרינג' בתיאטרון - התגובות הן אחרות, הקהל הוא אחר. עכשיו, בגלל ההצלחה של 'קופה ראשית' אני הולך ליד אשתי קרן (מור - נ"י) וכולם מבקשים ממנה להצטלם. אני מרגיש לפעמים ממש שקוף בסיטואציות האלו. כמו מישהו שעומד בצד".

עוד בוואלה!

הלוואי ש"ילדות סכסכניות" תממש את הפוטנציאל הענק שלה

לכתבה המלאה
מנשה נוי, אוקטובר 2021. ראובן קסטרו
"חסר טעם". מנשה נוי/ראובן קסטרו

על 'החמישייה הקאמרית', אמר: "הרבה אומרים לי 'פעם הייתה טלוויזיה טובה, היום לא'. מה שמפתיע אותי זה שצעירים שעוד לא נולדו אז, מספרים לי שהם רואים את זה ביוטיוב. מפתיע אותי שצעירים מתחברים לזה". לגבי אפשרות לאיחוד כלשהו של החמישייה על במה, כפי שדב נבון הציע בריאיון לוואלה! תרבות, אמר נוי: "קשה לי לראות את זה קורה, אבל אולי, מי יודע".

ילדות סכסכניות HOT. ירון שרף,
תענוג עם טליה. מנשה נוי ב"ילדות סכסכניות"/ירון שרף
מנשה נוי, אוקטובר 2021. ראובן קסטרו
מסכים לסלפי. מנשה נוי/ראובן קסטרו

האזינו למעלה לפודקאסט המלא, שבו מספר נוי מה דעתו על פרסום, על רשתות חברתיות, מספר אילו תגובות קיבל כשגילם גבר שתוקף מינית, מה היחס שלו לגיל ואיזה חלום היה רוצה להגשים.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully