וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט התנצל וחזר לאדומים אשדוד: "מעריך את החלטת ההנהלה"

15.10.2021 / 12:33

כשבוע אחרי שהודיע בתקשורת על התפטרותו בעקבות התנהלות המועדון, הצדדים סיכמו על שובו: "ממשכים לדבוק במטרה להצליח בליגה הלאומית"

רק בשבוע שעבר התפטר המאמן רוני אוואט מאדומים אשדוד, על אף שהייתה במקום הראשון בליגה הלאומית, בטענה שלא שולמו כספים, שלא סופקו דברים בסיסיים לשחקנים, שמאמן הכושר ישב בבית והבטחות נוספות לא מומשו. ביום שני, ביום שאחרי אוואט כמאמן, הקבוצה סיימה ב-0:0 נגד בני ריינה ואיבדה את הפסגה, אבל הבוקר (שישי), שעות ספורות לפני המשחק נגד בני יהודה, סוכם על חזרתו.

אוואט נפגש אתמול עם אשר אלון ולא היה רחוק מלהתמנות למאמן הפועל רעננה, אך בסופו של דבר ויתר על האפשרות כדי לחזור לאשדוד. "הנהלת המועדון החליטה לקבל את התנצלותו של המאמן רוני אוואט, שחזר בו מהחלטתו להתפטר ומעניקה לו הזדמנות לאייש את תפקיד המאמן בקבוצה", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון.

רוני אוואט באימון מ.ס אשדוד. באדיבות המצולם, צילום מסך
החליט להתנצל ולחזור. אוואט/צילום מסך, באדיבות המצולם

התנצלות המאמן היא כמובן לא על התנהלות הקבוצה, אלא על כך שהודיע על עזיבתו באמצעות כלי התקשורת. אוואט גם הוא דיבר הבוקר על חזרתו ואמר בקצרה: "שמח לחזור, מודה על האמון ומעריך מאוד את החלטת ההנהלה לתת לי את האפשרות לתקן דברים. כל כולי למען המועדון, הצוות, השחקנים והאוהדים. חשוב לי למסור שאני מתנצל בפני כל מי שנפגע מהמהלך שעשיתי, ממשיכים לדבוק במטרה להצליח בליגה הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully