וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן חוזר לסגל הנבחרת. נחמיאס יטוס ויהיה במעקב צמוד

4.10.2021 / 9:03

קשר פיזה זומן בעקבות הפציעה של אצילי, רוטנשטיינר קיבל את אישורו של יצחקי לצרף את הבלם. גם דניאל פרץ, אבו עביד ושמיר זומנו

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

בעקבות הפציעה של עומר אצילי, יונתן כהן קיבל הבוקר (שני) הודעה שהוא חוזר לסגל נבחרת ישראל. כהן היה במעקב של הנבחרת וכעת יקבל את ההזדמנות. באשר לעידן נחמיאס, מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר שוחח עם ברק יצחקי ממכבי תל אביב והשניים סיכמו כי נחמיאס יטוס עם הנבחרת הבוקר, יתאמן בימים הקרובים בגלזגו ורק לקראת המשחק בשבת יוחלט ביחד עם השחקן האם הוא יכול להשתתף במשחק. רופא הנבחרת יהיה במעקב צמוד אחר נחמיאס השבוע ואם תהיה בעיה עם כתפו, הוא יפסיק להתאמן מיידית.

אמש נכפו שינויים נוספים בסגל. שוער הפועל באר שבע אריאל הרוש נפצע בכתף ולנבחרת צורף דניאל פרץ ממכבי תל אביב. חאתם עבד אלחמיד לא חש בטוב ולסגל התווסף במקומו איאד אבו עביד. גם עדן שמיר ממכבי תל אביב צורף לסגל.

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. ברני ארדוב
זומן בזכות. דניאל פרץ/ברני ארדוב

רוטנשטיינר, שהגדיר את המשחק בעוד שבוע בגלזגו כמשחק הכי חשוב של הכדורגל הישראלי בתקופה הזו וקבע כי מי שתנצח במשחק בין ישראל לסקוטלנד תסיים במקום השני בבית אחרי דנמרק במוקדמות גביע העולם, יקבל חמישה אימונים עם הנבחרת לפני המשחק ומדובר בפריבילגיה שאין בדרך כלל למאמן הלאומי בהתכנסויות השונות.

רוטנשטיינר יערוך כבר הערב אימון ראשון בגלזגו והנבחרת תשהה בעיר לאורך כל השבוע הבא ובכל ערב תקיים אימון לקראת המשחק בהמפדן פארק במוצאי השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully