וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע במכבי נתניה: ריימונד אטפלד פוטר מתפקידו

29.9.2021 / 12:09

קצת פחות משנה וחצי אחרי שמונה, המאמן ההולנדי עוזב את הקבוצה בעקבות פתיחת העונה החלשה וההידרדרות למקום האחרון: "אנו מודים לריימונד על עבודה והשקעה אדירה". רן קוז'וך ויובל עזריה ינהלו את המשחק נגד סכנין בשבת

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

זעזוע במכבי נתניה: המאמן ההולנדי ריימונד אטפלד פוטר היום (רביעי) מתפקידו בעקבות פתיחת העונה המאכזבת. בהודעה שהוציא המועדון נכתב כי "אנו מודים לריימונד על עבודה והשקעה אדירה במהלך 15 החודשים האחרונים ומאחלים לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו".

אטפלד עוד העביר את אימון הבוקר של הקבוצה ואז קיבל את הודעת הפיטורים. במשחק הקרוב נגד סכנין יעמדו על הקווים צמד עוזרי המאמן רן קוז'וך ויובל עזריה. נכון לעכשיו, כל אחד מהשמות שנמצאים בחוץ. סלובדן דראפיץ', שי ברדה, קובי רפואה, ניסו אביטן, חיים סילבס ואפילו מרקו בלבול יכולים לבוא בחשבון. גם אורי אוזן, שמאוד מוערך על ידי הבעלים אייל סגל, נמצא ברשימת המועמדים. בשלב זה נתניה טרם פנתה לאף מאמן, שבכל מקרה גם אם יוחתם לפני סוף השבוע, לא ינהל את המשחק נגד סכנין בשבת.

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
מאמן ראשון בליגת העל שמפוטר. ריימונד אטפלד/ברני ארדוב

אטפלד מאמן את מכבי נתניה מתחילת העונה שעברה, כאשר בעונה החולפת הקבוצה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון למרות סגל די מבטיח. את העונה הנוכחית נתניה פתחה בצורה רעה מאוד ואחרי ארבעה מחזורים היא מדורגת אחרונה עם 0 ניצחונות, כאשר בשני משחקי הבית האחרונים של הקבוצה היא הפסידה לנוף הגליל העולה החדשה ולהפועל חדרה במחזור האחרון. אטפלד הוא המאמן הראשון שמפוטר העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully