וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי כבש שלושער ועקף את פלה, 0:3 לארגנטינה על בוליביה

מספר 10 של האלביסלסטה הצליח להשכיח את הסקנדל בברזיל עם משחק בלתי נשכח, בו הפך לשיאן השערים של דרום אמריקה עם 79 כיבושים. 0:2 לברזיל על פרו

תקציר: ארגנטינה - בוליביה 0:3/ספורט1

לאחר הדרמה הגדולה ופיצוץ המשחק בין ברזיל וארגנטינה, משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה התחדשו הלילה (בין חמישי לשישי) ולשמחתנו אנחנו שוב עוסקים בכדורגל - אפילו בהיסטוריה ספורטיבית.

ליאונל מסי, מספר 10 של נבחרת ארגנטינה, כבש שלושער שלא רק העניק לנבחרתו 0:3 נפלא על בוליביה לעיני 20 אלף צופים בבואנוס איירס, אלא גם הפך אותו לשיאן השערים של דרום אמריקה עם 79 כיבושים, שניים יותר מפלה האגדה אותו הוא עקף הלילה.

הלילה שיחקה גם נבחרת ברזיל, שבביתה לא התקשתה לנצח 0:2 את פרו משערים של אברטון ריביירו וניימאר. ניצחון חשוב רשמה גם נבחרת אורוגוואי, שללא לואיס סוארס ואדינסון קבאני ניצלה משער בתוספת הזמן של גסטון פריירו.

ליאונל מסי. JUAN IGNACIO RONCORONI, GettyImages
הלילה של מספר 10. ליאו מסי חוגג היסטוריה/GettyImages, JUAN IGNACIO RONCORONI

ארגנטינה - בוליביה 0:3

אחרי הסקנדל בברזיל, האלביסלסטה שבה הביתה ולראשונה זה שנה וחצי שיחקה לעיני אוהדיה. כ-20 אלף צופים הגיעו לאצטדיון המונומנטאל בבואנוס איירס והתרגשו עד דמעות - בוודאי כאשר ליאו מסי פעם אחר פעם, השלים שלושער ועקף את האגדה הברזילאית פלה כדי להפוך לשיאן השערים של דרום אמריקה עם 79 כיבושים במאזנו.

"הפרעוש" פתח את המשחק בסערה והבקיע כבר בדקה ה-14 מבישול של ליאנדרו פארדס, חגג את השני שלו ושל נבחרתו בדקה ה-64 וקינח עם השלישי שקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-88, בדרך לניצחון קל מול הנבחרת שעל הנייר נחשבת לחלשה ביותר.

עוד בוואלה! ספורט

זה כבר מוגזם: הפארסה בברזיל תחזיר את כדורגל הנבחרות לשפיות?

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. JUAN IGNACIO RONCORONI, GettyImages
שלושער היסטורי. ליאונל מסי/GettyImages, JUAN IGNACIO RONCORONI
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם גביע הקופה אמריקה. JUAN IGNACIO RONCORONI, GettyImages
גם גביע הקופה אמריקה הגיע למונומנטל. דה פול ומסי חוגגים/GettyImages, JUAN IGNACIO RONCORONI

צפו בתקציר: ברזיל - פרו 0:2

תקציר: ברזיל - פרו 0:2/ספורט1

לא מעט כאוס שרר סביב הנבחרת הברזילאית בשבוע האחרון, על אף המאזן המושלם במשחקי מוקדמות המונדיאל. לשמחתה של הסלסאו, היא לא התקשתה לנצח את פרו. אברטון ריביירו הבקיע כבר אחרי 15 דקות מבישול של ניימאר, שבעצמו קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-40. פרו, מצדה, אחרי שנכנעה לברזיל בחצי גמר הקופה אמריקה (1:0), ספגה הפסד שמרחיק אותה מארבעת המקומות שמעניקים את הכרטיס האוטומטי לגביע העולם.

ניימאר, שחקן נבחרת ברזיל. NELSON ALMEIDA, GettyImages
הספיק לבשל ולהבקיע ב-40 דקות. ניימאר/GettyImages, NELSON ALMEIDA

אורוגוואי - אקוודור 0:1

לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות במוקדמות, הצליחה סוף סוף אורוגוואי להשיג ניצחון במחזור הקודם - 2:4 על בוליביה. הלילה היא רשמה את ניצחונה השני רצוף והיא עשתה זאת מול אקוודור המפתיעה, שבעקבות ההפסד ירדה מהמקום השלישי לרביעי. זו הייתה דרמה של ממש ומי שהכריע אותה שתי דקות בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-92, הוא גסטון פריירו.

משחקים נוספים

קולומביה - צ'ילה 1:3

לקולומביה: מיגל בורחה (19 ו-20), לואיס דיאס (73). לצ'ילה: יאן מנסס (56).

פרגוואי - ונצואלה 1:2

לפרגוואי: הקטור מרטינס (7), קאקו (46). לוונצואלה: ג'ון צ'נסלור (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully