וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תזעיקו עזרה!": כתובת מטרידה נמצאה בלב המדבר הירדני

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 23:44

משתמש גוגל ארת' איתר כתובת SOS ענקית בלב המדבר הירדני והעלה ספקולציות שאלה כוחות הצבא האמריקאים שנותרו מאחור וניסו לקרוא לעזרה

כתובת SOS נמצאה באמצע המדבר הירדני/YouTube/MrMBB333

מה הדבר הראשון שהייתם עושים אילו הייתם מבחינים בכתובת SOS ענקית בלב מדבר? ודאי מתקשרים למשטרה. משתמש היוטיוב והקונספירטור Mr MBB333 לא הזעיק את כוחות החילוץ ומיהר במקום זאת לשתף בערוץ היוטיוב שלו את כתובת ה-SOS הענקית בה הבחין באמצע המדבר הירדני. לפני שאתם מתרעמים עליו, הוא ציין שהתמונות הן למעשה מ-2019 ונמצאו בחיפוש שערך באפליקציית Google Earth, כך שמי שזה לא יהיה שאחראי לאות המצוקה - ודאי כבר מצא את גורלו.

הקונספירטור, לו יש כחצי מיליון עוקבים ביוטיוב, שיתף תמונה של אות המצוקה כפי שניתן היה להבחין בה מ- Google Earth והסביר היכן היא בדיוק נמצאת בסרטון שפרסם בתחילת החודש: "אנחנו עוברים מעל דרום ירדן, צפונית לערב הסעודית, מזרחית למצרים, דרומית לישראל, אי שם במדבר נידח. ניתן לראות את תצורת האותיות רק מהשמיים - על ידי מטוס, לוויין או באופן ברור מהחלל - ושוב, מי שעשה זאת השתמש באלפבית האנגלי אי שם בדרום ירדן".

ההודעה הכתובה באנגלית היא: "SOS STRANDED", כשלא רחוק ממנה ניתן להבחין גם במילה "NO".

הנה המיקום:

כתובת SOS באמצע המדבר הירדני. YouTube/MrMBB333, צילום מסך
כתובת SOS באמצע המדבר הירדני/צילום מסך, YouTube/MrMBB333

וכך זה נראה מקרוב:

כתובת SOS באמצע המדבר הירדני. YouTube/MrMBB333, צילום מסך
כתובת SOS באמצע המדבר הירדני/צילום מסך, YouTube/MrMBB333

היוטיובר הוסיף: "מדדתי והמילה STRANDED היא באורך של כ-45 מטרים כאשר האות S גובהה 8 מטרים והאורך של ה-SOS הוא מעט יותר מ-15 מטרים. אני חושב שהן, לפחות מהתמונות שאני יכול למצוא, מגיעות מ-2019 ואני לא יודע לומר פרטים נוספים. אם נרד עוד קצת, נוכל לראות עוד שתי אותיות שנראות כמו המילה NO". היוטיובר מדגיש כי ניתן לראות מסלולים העוברים במיקום הזה, אולם הוא אינו יודע האם מדובר בעקבות של כלי רכב או בכבישים סלולים.

צפו בתיעוד המלא החל מ-5:10:

התגלית עוררה עניין בקרב עשרות אלפי צופים. אחד כתב בתגובה: "מישהו דיווח על כך לרשויות? הם עדיין יכולים להיות שם. אשמח לדעת אם הם בסדר". אחר הגיב: "וואו. זה מסוג הסיפורים האלה שבאמת מזכירים לי ששום דבר בחיים לא בטוח. אל תיקחו שום דבר כמובן מאליו". אחרים הציעו את האפשרות שהמסר עשוי היה להיכתב בידי חיילים במהלך משימותיהם הצבאיות במדבר. אחד כתב בנושא: "ה- SOS ממש מטריד. גורם לי להאמין שאות המצוקה נכתב שם בידי חיילים אמריקאים שנותרו מאחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully