וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע של יעקב אילון נמשך: בדרך להגיש גם ב-i24NEWS

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 18:57

יעקב אילון יגיש פעמיים בשבוע מהדורה ב-i24NEWS שתסקר את החדשות במזרח התיכון עם נקודת שידור באמירויות. המהדורה תוגש לסירוגין עם העיתונאית הבריטית לורה ביינס

אילון ישמור נכון לעכשיו על עבודתו העיקרית כמגיש בערוץ הכנסת

יעקב אילון בדרך להגיש בערוץ החדשות הבינ"ל i24NEWS - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אילון צפוי להגיש פעמיים בשבוע מהדורה ייעודית אותה מעוניינים להקים בערוץ, שתסקר את החדשות במזרח התיכון עם נקודות שידור גם באמירויות. המהדורה תוגש לסירוגין עם העיתונאית הבריטית לורה ביינס, שעלתה לאחרונה לישראל. אילון ישמור נכון לעכשיו על עבודתו העיקרית כמגיש בערוץ הכנסת.

אילון עבר מסע ארוך מאז הגיש את המהדורות המרכזיות של ערוצי 2 ועשר ז"ל. בשנת 2014 הוא החל להגיש בערוץ i24NEWS, ערוץ החדשות המשדר באנגלית מישראל. לאחר מכן הוא הגיש את מהדורת מבט בערוץ הראשון והספיק לשמש תקופה קצרה כראש מחלקת החדשות באתר מאקו, בתקופה בה שקלו להקים מערך חדשות בתוך האתר - מהלך שנגנז די במהרה. באוקטובר 2016 התפטר מתפקידו בערוץ הראשון לטובת הצטרפות לאתר וואלה!. מ-2019 הגיש לתקופה קצרה את מהדורת חמש בערוץ 13, ומאז הוא מגיש בערוץ הכנסת.

יעקב אילון, אולפן וואלה! NEWS. ענבל מרמרי
תחנה בזמן. אילון/ענבל מרמרי

האמירויות סומנו כיעד

ערוץ i24NEWS הרחיב את פעילותו באיחוד האמירויות מאז נחתמו הסכמי אברהם בשנה שעברה. בחודש יוני האחרון קיבל i24NEWS רישיון לשידור באיחוד האמירויות, והודיע על פתיחת משרד בקריית התקשורת של דובאי (Dubai Media City), ממנו יקים נקודת שידור לעריכת ראיונות ודיווחים. i24NEWS חתם גם על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית התקשורת Dubai Media Incorporated (DMI), הכולל הפקת תוכן משותפת, שיתוף טכנולוגיה להפקת תוכן, הענקת חשיפה תקשורתית באירועי תקשורת גדולים ופיתוח מיומנויות של הצוותים בכלי התקשורת.

במקביל, נחתמו שורת הסכמים עם קבוצות תקשורת מובילות באמירויות, בהם קבוצת Gulf News, חברת ההוצאה לאור והפקת הכנסים Motivate, וכן עם משרד התיירות של דובאי להעלאת קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל בשלוש שפות. הסכמים אלו מצטרפים להסכם שיתוף הפעולה שחתם הערוץ בדצמבר 2020 עם ענקית התקשורת Abu Dhabi Media.

בערוץ אישרו את הפרטים. טרם התקבלה תגובת אילון לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully