וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיפה פריצה חתם במכבי תל אביב: "שמח להצטרף למועדון הגדול בישראל"

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 14:21

החלוץ השלים את מעברו מווטפורד למחזיקת הגביע, איחל לחבריו החדשים בהצלחה במשחק בקזחסטן והעביר מסר לאוהדים. ברק יצחקי: "חלוץ עם נוכחות ויכולות המתאימים בדיוק לפרופיל אותו חיפשנו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

החלוץ סטיפה פריצה השלים את העברתו מווטפורד למכבי תל אביב לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה במועדון לשנה עם אופציית הארכה בשנה נוספת.

פריצה אמר לאחר החתימה: "שמח להיות כאן ולהצטרף למועדון הגדול בישראל. לחברי החדשים לקבוצה ברצוני לאחל בהצלחה במשחק בקזחסטן ואני מחכה כבר לפגוש את האוהדים בהקדם האפשרי".

ברק יצחקי הוסיף: "פריצה הוא חלוץ עם נוכחות ויכולות המתאימים בדיוק לפרופיל אותו חיפשנו. אנו בטוחים כי סטיפה יהווה חיזוק משמעותי למשחק ההתקפה של מכבי ומאחלים לו בהצלחה".

סטיפה פריצה מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
צהוב, רשמית. פריצה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

צפו במסר של פריצה לאוהדים

פריצה נחשב לכישרון גדול בצעירותו. הוא נרכש מזאדאר על ידי צ'לסי כשהיה בן 17 תמורת 2.5 מיליון יורו עם חוזה לארבע שנים, ומיד הושאל לנאק ברדה ההולנדית, במדיה כבש 9 שערים ב-35 הופעות לאורך שנתיים, כולל צמד מול אייאקס. ב-2015/16 הושאל לאודינזה עם אופציית רכישה, שאותה הקבוצה האיטלקית מימשה בסוף העונה. בין השנים 2016-2020 ערך פריצה 49 הופעות ליגה באודינזה וכבש שבעה שערים, אחד מהם במבצע יחיד מרשים מול יובנטוס, אחרי שהיתל בג'ורג'יו קייליני.

אבל בין לבין, הוא בילה בעיקר בהשאלות: תחילה לתקופה קצרה בפרוזינונה, אחר כך לקסימפאשה הטורקית (שני שערים ב-12 הופעות) ולאחר מכן למוסקרון הבלגית (7 שערים ב-15 הופעות). בספטמבר 2020 נרכש על ידי ווטפורד מליגת המשנה באנגליה וחתם לשנתיים, אבל לא השתלב וב-16 הופעות כבש שער אחד בלבד. פריצה עבר גם בנבחרות הצעירות של קרואטיה. בשנת 2013 היה השחקן הצעיר ביותר בסגל של הנבחרת במונדיאל עד גיל 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully