וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בגרמניה: גרד מולר מת בגיל 75

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 14:51

החלוץ האגדי של נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן לשעבר, מת בבית החולים הבוקר. מולר הוא מלך שערי הבונדסליגה בכל הזמנים עם 365 שערים ב-427 הופעות. אוליבר קאן: "אנחנו הרוסים, הוא אגדה של ממש"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 2:5/ספורט 1

אבל כבד בגרמניה: גרד מולר, גדול חלוצי המדינה ואחד החלוצים הגדולים אי פעם, מת היום (ראשון) כשהוא בן 75. מולר, שנאבק ממחלה קשה, נחשב לאגדה בבאיירן מינכן ונבחרת גרמניה או יותר נכון מערב גרמניה, שבמדיה הוא כבש לא פחות מ-68 שערים ב-62 הופעות. במדי באיירן מינכן הוא כבש 365 שערים ב-427 הופעות רק בליגה.

ה"מפציץ של המדינה", כפי שכונה, הצטרף לבאיירן מינכן מנורדלינגן בשנת 1964, וסייע לה להפוך לאחת ממעצמות היבשת. הוא הוביל את הבווארים לזכייה בארבע אליפויות גרמניה, ארבעה גביעים, שלושה גביעי אירופה רצופים ולזכייה אחת בגביע למחזיקות גביע. במדי הנבחרת, מולר זכה במונדיאל הביתי בשנת 1974 וביורו שנתיים קודם לכן. מבחינה אישית, החלוץ האגדי זכה בכדור הזהב בשנת 1970 ופעמיים בנעל הזהב.

גרד מולר שחקן נבחרת מערב גרמניה מבקיע מול ברית המועצות. AP
פרידה מאגדה. גרד מולר בימיו כשחקן/AP

אוליבר קאן, שוער העבר האגדי של באיירן מינכן ספד: "אלו חדשות נוראיות. גרד הוא אגדה של ממש בהיסטוריה של באיירן מינכן. שום דבר לא משתווה להישגים שלו, הוא לעד יהיה חלק מההיסטוריה של באיירן מינכן וכל הכדורגל הגרמני. כשחקן וכבנאדם, גרד מול עומד בפני עצמו ולאף אחד אין השפעה כזו על ההתפתחות של באיירן מינכן כמועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן העבר של באיירן מינכן, גרד מולר. GettyImages
גרד מולר ב-2015/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully