וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת תמר טאי עמר, שהשתתפה ב"הכוכב הבא" וב"דה וויס", הלכה לעולמה בגיל 23

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 11:24

תמר עמר, המכונה "טאי", הלכה לעולמה והיא בת 23 בלבד. עמר הגיעה לגמר העונה השלישית של "דה וויס" ולחצי הגמר בעונה השישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון". אחיה ספד לה באינסטגרם: "איזה אסון, איזה אסון כבד, חיים שלי, לנצח אני אוהב אותך"

תמר טאי עמר. אדם שולדמן,
רק בת 23. תמר טאי עמר/אדם שולדמן

תמר עמר, המכונה "טאי", הלכה לעולמה אתמול (שלישי) והיא רק בת 23.

אחיה, אבירם עמר, ספד לה באינסטגרם, לצד וידאו של שניהם שרים: "טאי שלי, אין לי הרבה מילים כרגע ואני לא מעכל כל כך ולא יודע מה קורה. בחיים לא דמיינתי בחלומות הכי גרועים שלי שיגיע היום הזה. תני לי להיות במקומך, אבל רק לא את! למה דווקא את, אהבה שלי? איזה אסון, איזה אסון כבד, חיים שלי, לנצח אני אוהב אותך.

"היית הכי מוכשרת שיש, ותמיד חשבנו והיינו בטוחים שתכבשי כל פסגה אפשרית עם הקול המבורך הזה! עכשיו הלכת והלב שלי הלך איתך. לנצח אוהב אותך ותהיי חרוטה בלב שלי, טאי שלי, כל עולמי".

עמר הגיעה לגמר העונה השלישית של "דה וויס" ב-2014, בקבוצה של אביב גפן, ולחצי הגמר בעונה השישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" ב-2019. בסוף שנת 2016 הוציאה את הסינגל "פנסים", בו שיתפה פעולה עם אוהד ריין (Old Man River), שאף הוא היה בין המתמודדים בנבחרת של גפן ב"דה וויס". כמו כן השתתפה במחזמר "לזרוס" על פי שירי דיוויד בואי.

"עברנו הרבה שעות ביחד, באולפני הטלוויזיה ואולפני הקלטה", אמר אביב גפן לוואלה! תרבות. "אני מניח שאפשר לדייק טייקים אבל קשה לדייק את הנפש. עצוב לי נורא והיה לי את הכבוד להכיר ולעבוד איתה, מחבק את המשפחה בשעה הקשה הזו".

מקשת 12 וטדי הפקות נמסר: "אנו כואבים את מותה של תמר (טאי) ז"ל, שהיתה מהמתמודדות המוכשרות והמיוחדות שהשתתפו בתכנית. אנו מוסרים את תנחומינו למשפחת עמר, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".

אחיה של תמר, קורן, הודיע בפוסט בפייסבוק כי ההלוויה תתקיים היום ב-11:00 בבית העלמין בשלומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully