וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברה היקרה בתולדות הפרמיירליג: ג'ק גריליש חתם לשש שנים במנצ'סטר סיטי

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 22:10

האלופה שברה את השוק ורכשה קשר אסטון וילה ונבחרת אנגליה תמורת 100 מיליון ליש"ט. גריליש: "זה חלום שמתגשם עבורי"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - מיטיולנד 0:3/ספורט1

מנצ'סטר סיטי ממשיכה להתחזק ולהתחמש: בצל עזיבתו של ליאונל מסי את ברצלונה, אלופת אנגליה וסגנית אלופת אירופה השלימה עסקת ענק והחתימה הערב (חמישי) לשש שנים את כוכב אסטון וילה ונבחרת אנגליה, ג'ק גריליש. הקשר שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-26 עושה את קפיצת המדרגה ומצטרף לאחת ממעצמות היבשת. העסקה הזו היא לא פחות מהיסטורית, מכיוון שסכום ההעברה, 100 מיליון פאונד, הוא הגבוה בתולדות הכדורגל האנגלי.

"אני מאושר להצטרף", אמר הכוכב. "סיטי הקבוצה הטובה באנגליה עם המאמן שנחשב לטוב בעולם, זה חלום שמתגשם עבורי להצטרף למועדון הזה. פפ לקח אותו לרמה הגבוהה ביותר, ומדובר באחת הקבוצות המלהיבות באירופה. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל לשחק".

עד רכישתו של גריליש, עסקת פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד הייתה היקרה ביותר בהיסטוריה של הפרמיירליג, כאשר הקשר הצרפתי עבר מיובנטוס תמורת כ-93 מיליון פאונד. אגב, את החמישיה השנייה משלימים שלושה שחקנים שנרכשו על ידי מנצ'סטר יונייטד: הארי מגווייר, ג'יידון סאנצ'ו ורומלו לוקאקו (שכידוע כבר הספיק לעזוב). עד היום, קווין דה בראונה היה השחקן היקר בתולדות הסיטיזנס, אך ברשימת ההעברות היקרות בליגה הוא נמצא במקום העשירי בלבד.

קשר נבחרת אנגליה, שיחד עם חבריו הפסיד הקיץ בגמר יורו 2020 לאיטליה, בלט בשנתיים האחרונות במדי אסטון וילה עם חזרתה לליגה הראשונה. בשתי עונות הפרמיירליג האחרונות, גריליש הבקיע 14 שערים ובישל 18 נוספים. כעת, הוא מצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה, והוא ינסה לעזור לה להשיג את מטרת העל של המועדון: לזכות בליגת האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully