וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל שרעבי-דמאיו מונה ליו"ר איגודן

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 16:57

אתמול (שלישי), החליטו 18 חברי דירקטוריון איגודן למנות את שרעבי-דמאיו לכהן כיו"ר "איגודן - תשתיות איכות הסביבה" ובכך יכנס לתפקיד במקומו של יו"ר איגודן היוצא, ארנון גלעדי, שיסיים את תפקידו לאחר 12 שנים: "העובדים והעובדות פה הם הטובים בישראל"

אתמול (שלישי), החליטו 18 חברי דירקטוריון איגודן למנות את גל שרעבי-דמאיו לכהן כיו"ר "איגודן - תשתיות איכות הסביבה" ובכך יכנס לתפקיד במקומו של יו"ר איגודן היוצא, ארנון גלעדי, שיסיים את תפקידו לאחר 12 שנים.

גל שרעבי-דמאיו הוא חבר מועצת העיר תל אביב-יפו, המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו, הממונה על החינוך העל יסודי ומשמש גם כיו"ר הקואליציה העירונית. שרעבי נכנס לחיים הציבוריים לפני מעל 8 שנים ומאז הספיק לשנות, להוביל, ליזום ולקחת חלק בתפקידי מפתח בעיר תל אביב-יפו: ממונה על תחום הרווחה החינוכית, ממונה על מרחבי הקהילה והמרכזים הקהילתיים וכאמור, יו"ר הקואליציה.

גל שרעבי. נתן אייל,
גל שרעבי-דמאיו/נתן אייל

גל שרעבי-דמאיו, יו"ר איגודן הנכנס: "אני רוצה להודות ולאחל בהצלחה לארנון גלעדי שהוביל בשנים האחרונות את איגודן להישגים פורצי דרך בארץ ובעולם. יש לי היכרות רחבה עם איגודן הן כתושב תל אביב-יפו והן כנבחר ציבור. עובדי ועובדות איגודן הם הטובים ביותר בישראל ואני בטוח שביחד נצליח לקדם תהליכים משמעותיים. נפעל להפוך את איגודן למרכז מחקר ופיתוח עולמי לטיפול בשפכים ושימוש חוזר של מים ונקים חממה טכנולוגית לפיתוח סטרטאפים המביאים פתרונות לטיפול בשפכים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully