וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ציפר חושף: "היו מאוויים, אך החלטתי מתוך בחירה להיות סטרייט"

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 9:52

העיתונאי המשתתף בתכנית "בואו לאכול איתי" (הערב ב-22:00, כאן 11) התייחס לדבריו של אחד המשתתפים שסיפר שנאלץ לחיות כסטרייט ולהדחיק את היותו גיי: "יש הרבה אנשים שיש להם כל מיני מאוויים. בגיל הזה שמהססים אם אתה גיי או לא, החלטתי להיות סטרייט". צפו

בני ציפר חושף את החלטתו להיות סטרייט בתכנית "בואו לאכול איתי" שבה הוא לוקח חלק. בתכנית, שתשודר במלואה הערב ב-22:00 בכאן 11, משתתף גבר שמספר על רומן שקיים בצבא עם מפקדו אולם לאחר מכן החליט להדחיק את היותו גיי ולחיות כסטרייט תקופה קצרה. בתגובה לנושא ההדחקה המינית, מספר ציפר על החלטה מודעת שקיבל לחיות כסטרייט: "יש הרבה מאוד אנשים ואני מכיר אותם אישית, שבתוכם יש להם כל מיני מאוויים. בניגוד אליך, בגיל הזה שאתה מהסס מה אתה, אם אתה גיי או לא, באיזשהו מקום, החלטתי מתוך בחירה הלכתי לכיוון של הסטרייט".

בריאיון שהעניק לוואלה! תרבות בחודש מאי האחרון אמר ציפר בהתייחסו לדבריו הפרובוקטיביים: "אני כמובן לא אגיד דברים שאני לא מאמין בהם. תראה, אני מרגיש שיש לי תפקיד בעולם הזה. כל השנים שהייתי בברנז'ה הספרותית ובשמאל חייתי עם אנשים שמאוד בטוחים בצדקתם. זאת אומרת, שאם תעיר אותם באמצע הלילה הם ידעו מה נכון להגיד באותו רגע. אני תמיד הרגשתי שאני לא יכול לסבול את הסוג הזה של האנשים. אני מעדיף להיות עם אנשים שטועים ולא עם אנשים שכל הזמן מדקלמים לך הדברים הנכונים. אז התפקיד שלי הוא על ידי הפרובוקציה לנסות לגרום לאנשים קצת להטיל ספק בצדקתם האבסולוטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully