וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך קרוב: מירון חרותי פספס את חצי הגמר בגלל 4 מאיות, גם מורז הודחה

השחיין עצר את השעון על 22.01 שניות במוקדמות ל-50 מטר חופשי, אבל סיים חמישי במקצה שלו ופספס העפלה. אכזבה לאנדי מורז

פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו/צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: ניר חן

הציפיות אולי לא היו בשמיים, אבל משלחת השחייה הישראלית מסתמנת כמרעננת הרשמית של המשלחת. לאחר שסיפקה שני גמרים, חיפשה היום (שישי) המשלחת להמשיך לצבור הישגים בטוקיו 2020. אביב ברזלי פתחה את היום עם הופעה מכובדת בחצי גמר 200 מטר גב. בהמשך מירון חרותי היה קרוב מאוד אך לא הצליח להעפיל לחצי הגמר. אנדי מורז התחרתה מאוחר יותר במוקדמות 50 מטר חופשי, אבל הייתה רחוקה מלהעפיל.

200 מטר גב, נשים, חצי הגמר

אחרי שהפתיעה במוקדמות, השחיינית בת ה-19, באולימפיאדה הראשונה שלה, נעצרה. היא סיימה את המשחה שלה במקום השמיני והאחרון עם תוצאה של 2:12.93, וסיימה את שלב חצי הגמר במקום ה-15 הכללי, שכמובן לא הספיק לגמר. התוצאה של ברזלי הייתה רחוקה כמעט שתי שניות מהשיא האישי שלה, ופחות טוב גם מהתוצאה שקבעה במוקדמות עם 2:11.13.

50 מטר חופשי, גברים, מוקדמות

מירון חירותי התחרה ב-50 מטר חופשי והצליח לקבוע תוצאה של 22.01 שניות, מה שהספיק לו למקום החמישי במקצה שלו. התוצאה הזו לא הספיקה לו והוא סיים במקום ה-17 הכללי, מרחק ארבע מאיות השנייה ממקום בחצי הגמר.

אביב ברזלי. איגוד השחייה, אתר רשמי
הישג מכובד, למרות הסיום הפחות טוב. ברזלי/אתר רשמי, איגוד השחייה

50 מטר חופשי, נשים, מוקדמות

אנדראה מורז קבעה זמן של 25.48 שניות, תוצאה לא מרשימה במיוחד וסיימה במקום החמישי בלבד במקצה שלה כשהיא קובעת תוצאה שרחוקה מהשיא שלה. זו התוצאה ה-30 במוקדמות וזה כמובן לא מספיק למורז כדי לעלות לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully