וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהיום: המתווה החדש של התו הירוק נכנס לתוקף

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 7:49

מהבוקר, אירועים בחללים סגורים ופתוחים בהשתתפות יותר ממאה איש יחויבו בהצגת תעודת מחלים או מתחסן, או בדיקת קורונה שלילית. התו יחול על אירועי תרבות וספורט, חדרי כושר, מסעדות וחדרי אוכל, כנסים, מלונות ואטרקציות תיירותיות ובתי תפילה

מתווה התו הירוק - תקנות הקורונה על אירועים ועסקים שנועדו לבלום את התפשטות התחלואה בנגיף הקורונה, נכנס היום (חמישי) לתוקף. משמעות התו הירוק היא שכל אירוע שיהיו בו יותר ממאה משתתפים, בחללים סגורים או פתוחים, יותנה בהצגת תעודת מחלים או מחוסן, או לחלופין בדיקת קורונה שלילית בתוקף מ-72 השעות האחרונות, למי שאינם מחוסנים או מחלימים.

לפי שעה, לא תהיה הגבלת משתתפים, אך באירועים בחללים סגורים יחויבו המשתתפים בעטיית מסכת פנים. אירועים שבהם יהיו עד מאה משתתפים יישארו ללא שינוי. לא יוטלו עליהם מגבלות, למעט חובת עטיית מסכות.

מתווה התו הירוק החדש, 22.7.21. משרד הבריאות, אתר רשמי
מתווה התו הירוק החדש/אתר רשמי, משרד הבריאות

התו הירוק יחול על אירועי תרבות וספורט, חדרי כושר, מסעדות וחדרי אוכל, כנסים, אטרקציות תיירותיות ובתי תפילה. האירוח בבתי מלון יחויב בתו ירוק, למעט ילדים מתחת ל-12 שיכנסו ללא בדיקה.

ב-8 באוגוסט יחל מערך הבדיקות המהירות, שיהיו חינמיות לבני 12 ומטה. אזרחים מעל גיל 12 שלא התחסנו וייבדקו במסגרת התו הירוק, או לשם קיצור בידוד מ-14 יום לשבוע, ייאלצו לשלם על הבדיקה, למעט מנועי חיסון. במשרד הבריאות מקווים שההנחיה הזאת תגרום לעלייה משמעותית באחוזי ההתחסנות ותסייע לבלימת התחלואה.

עוד בוואלה!

צוות המומחים של משרד הבריאות המליץ: חיסון קורונה שלישי למבוגרים

לכתבה המלאה
בווידאו: הורוביץ מבטיח שיהיה מלאי לכולם אם וכאשר יוחלט על חיסון שלישי/מערכת וואלה!
אכיפת תקנות התו השמח באולם חתונות בהרצליה 21 ביולי 2021. ראובן קסטרו
אכיפת תקנות התו השמח באולם חתונות בהרצליה בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

התו הירוק לא יחול על ילדים עד גיל 12, כיוון שאינם זכאים להתחסן. בחתונות ושמחות, שם הסיכון גדל בגלל האכילה והריקודים המשותפים, ילדים מתחת לגיל 12 יחויבו להציג בדיקה שלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully