וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד ללאומית: רביב לימונד חתם בעירוני רעננה

הגארד הוותיק (37) בחר שלא לפרוש ויחזק את הקבוצה מהשרון שמודרכת על ידי יוסי בונן. לימונד מיעט לשחק בעונה החולפת ומדורג במקום ה-22 בין קלעי כל הזמנים בליגת העל עם 4,505 נקודות

רביב לימונד חתם הערב (חמישי) בשורות מכבי עירוני רעננה מהליגה הלאומית ויאמן במקביל במחלקת הנוער של המועדון. לימונד שקל לפרוש ממשחק פעיל אחרי שנתיים פחות טובות בעירוני נס ציונה, אך החליט בגיל 37 להמשיך את הקריירה אצל יוסי בונן כשבין השניים היכרות מוקדמת וטובה.

לימונד הוא אחד הכדורסלנים הבולטים בכדורסל הישראלי בעשור וחצי האחרונים. הוא החל את הקריירה בקבוצות הנוער בנתניה, עלה לבוגרים של עירוני רמת גן, ושיחק בהפועל ירושלים ועירוני נהריה לפני שיצא למסע מוצלח בלה מאן מצרפת. הגארד ניסה את מזלו גם במכבי תל אביב, שיחק גם במנרסה הספרדית ושב לאליצור אשקלון ולירושלים לפני שפתח בקדנציה ארוכה בת שש שנים בהפועל תל אביב, ממנה הגיע בקיץ 2019 לנס ציונה.

שחקן עירוני נס ציונה רביב לימונד. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מצטרף לרעננה. לימונד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

לימונד, שייצג את ישראל במספר אליפויות אירופה מאז שהיה בן 21 זוכה עם נבחרת העתודה במדליית כסף באליפות אירופה בשנת 2004, מדורג במקום ה-22 בקלעי כל הזמנים של ליגת העל עם 4,505 נקודות ושישי בהופעות בליגה עם 426 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully