וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן פורש מכדורגל: "הגוף שלי והראש שלי היו כמו שני הפכים"

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 17:24

"לב הכדורגל שלי רצה להמשיך, אבל לא קיבלתי תחושות טובות מהגוף", כתב שחקן הכנף בן ה-37, שמיעט לשחק במדי כרונינגן בעונה שעברה

אריאן רובן כובש את שער הבכורה שלו בכרונינגן מאז ששב למועדון/טוויטר

בגיל 37, הודיע היום (חמישי) אריאן רובן על פרישה מכדורגל. שחקן הכנף הנפלא תולה את הנעליים אחרי קריירה מקצוענית בת 21 שנה, שהתאפיינה למרבה הצער בלא מעט פציעות לאחרונה. "כשהסתכלתי על העונה שעברה, הגעתי למסקנה שכמות הדקות שלי היתה מאכזבת", כתב ברשתות החברתיות. "לא קיבלתי תחושות טובות מהגוף שלי, ולא את הביטחון לו הייתי זקוק. בגלל זה החלטתי להפסיק".

"זו החלטה קשה מאוד", הוסיף רובן, "כי הגוף שלי והראש שלי היו כמו שני הפכים. לב הכדורגל שלי רצה להמשיך, ליהנות מהמשחק, בעיקר כשהאוהדים חוזרים. אבל אומרים שכל דבר מגיע לסיומו, וההחלטה לפרוש היא ריאלית. מהיום אהפוך לאוהד".

אריאן רובן נפצע ומוחלף במדי כרונינגן, מול פ.ס.וו. GettyImages
כואב הלב. רובן בפוזה מוכרת/GettyImages

רובן כבר היה קרוב לפרישה, אחרי שלא שיחק כלל בעונת 2019/20. בקיץ שעבר, כשנה אחרי שסיים את דרכו בבאיירן מינכן, הפתיע וריגש בו זמנית, כשחתם בכרונינגן בה החל את הקריירה. יחד עם זאת, הוא סבל לאורך מרבית העונה מפציעות ולכן שותף בשישה משחקים בלבד. כעת החליט לתלות את הנעליים באופן סופי.

רובן החל את הקריירה בכרונינגן ושיחק במדיה שנתיים. לאחר מכן עבר לפ.ס.וו איינדהובן ובה כבר הפך לשחקן מוכר ברחבי אירופה, תוך שהוא גם מקבל זימון בכורה לנבחרת הולנד. אחרי שנתיים בפיליפס סטדיון הוא נרכש על ידי צ'לסי, אבל לא הצליח להפוך במדיה לשחקן מוביל. בתום שלוש עונות בסטמפורד ברידג', עבר לריאל מדריד ואחרי שנתיים, בקיץ 2009, נרכש על ידי באיירן מינכן.

רובן שיחק בענקית הגרמנית 10 שנים, עד שפרש. הוא זכה איתה ב-8 אליפויות, 5 גביעים ופעם אחת בגמר ליגת האלופות. בשנים שלו במינכן ביסס את מעמדו כאחד משחקני הכנף הטובים בעולם ואת היכולת הזו הביא לביטוי גם בנבחרת הולנד, איתה הגיע לגמר מונדיאל 2010.

רובן פורש כשמאחוריו אליפויות גם בהולנד, אנגליה וספרד, תארים אישיים רבים ו-37 שערים ב-96 משחקים במדי נבחרת הולנד. בבאיירן מינכן, הקבוצה בה שיחק לאורך מרבית הקריירה, הוא כבש 144 שערים ב-309 הופעות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully