וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשרף חכימי חתם בפריז סן ז'רמן לחמש שנים: "חש גאווה עצומה"

המגן הימני נרכש תמורת כ-70 מיליון יורו מאינטר וירוויח 8 מיליון לעונה אצל סגנית אלופת צרפת: "אעשה הכול כדי לעמוד בציפיות"

תקציר: 2:4 לספרד על איטליה בגמר יורו צעירות 2013 בישראל/ספורט 1

לאחר לא מעט כותרות בנושא, עכשיו זה רשמי. אשרף חכימי חתם הערב (שלישי) בפריז סן ז'רמן לחמש שנים וצפוי להרוויח כ-8 מיליון יורו לעונה בסגנית אלופת צרפת, זאת בנוסף לבונוסים. חכימי שיחק בעונה שעברה באינטר עמה זכה באליפות איטליה וכעת הצטרף לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו. סכום ההעברה נע סביב 70 מיליון יורו, כאשר 60 מיליון יועברו לנראזורי כבר עכשיו ועוד עשרה מיליון יועברו בהמשך בהתאם לסעיפים שונים.

חכימי היה על הכוונת של פ.ס.ז' במשך כל הקיץ, כשמיד עם סיום העונה באיטליה, החלו לצוץ שמועות על העניין הרב שמגלה בו סגנית האלופה הצרפתית. הקבוצה צפויה להודיע עם גמר אליפות אירופה שנערכת בימים אלה, גם על צירופם של שוער נבחרת איטליה לואיג'י דונארומה והבלם הוותיק סרחיו ראמוס שכבר סיכמו את תנאיהם.

אשרף חכימי בן ה-22 גדל בריאל מדריד ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2017. ב-2018 יצא להשאלה בבורוסיה דורטמונד, בה שיחק עד קיץ 2020. לאחר מכן עבר המגן המרוקאי-ספרדי לאינטר, עמה זכה באליפות ראשונה זה 11 שנים. לחכימי 34 הופעות במדי נבחרת מרוקו, במהלכן כבש שלושה שערים.

לאחר החתימה אמר חכימי: "אני חש גאווה עצומה היום. אחרי ספרד, גרמניה ואיטליה, פריז סן ז'רמן מעניקה לי אפשרות לגלות ליגה חדשה באחד המועדונים היוקרתיים בעולם. אני לא יכול לחכות למפגש עם חבריי החדשים לקבוצה, עם האוהדים ועם התשוקה שבפארק דה פראנס. אני חולק את אותן שאיפות גדולות שיש לצוות המקצועי ולשחקנים, ואעשה הכול כדי לעמוד בציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully