וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בליגה א': ערן לוי חתם במכבי קביליו יפו

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 14:31

החלוץ הוותיק (35) שכבש 11 שערים במרמורק בעונה החולפת, ינסה לסייע ליפואים להעפיל לליגה הלאומית אחרי שכמעט עשו זאת בעונה החולפת. זו תהיה התחנה ה-13 בקריירה הארוכה של השחקן

קבוצה חדשה לערן לוי: שחקנה של מרמורק בעונה החולפת חתם היום (שני) רשמית במכבי קביליו יפו וישחק גם בעונה הבאה בליגה א'. החלוץ הוותיק בן ה-35 כבש 11 שערים בעונה החולפת, אך מרמורק כשלה במשימה שלה לחזור לליגה הלאומית ואפילו לא העפילה לפלייאוף.

ערן לוי, שהחל את קריירת הבוגרים שלו אי שם ב-2002 במכבי חיפה, ירד לליגה הלאומית אחרי העונה האחרונה עם בית"ר ירושלים ב-2018/19. הוא שיחק מאז בהפועל קטמון ולפני שתי עונות בילה בהפועל עפולה. יפו הייתה קרובה להעפיל לליגה הלאומית בעונה החולפת, אך הפסידה במשחק המבחן מול הפועל אום אל פאחם ששרדה בסופו של דבר על חשבונה.

ערן לוי שחקן מכבי קביליו יפו. מכבי קביליו יפו, אתר רשמי
ערן לוי שחקן מכבי קביליו יפו/אתר רשמי, מכבי קביליו יפו

לאחר החתימה אמר לוי: "באתי לעלות ליגה ולהחזיר את מכבי יפו למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי. שיחקתי מולה פעמיים בעונה שעברה והתרשמתי מהרוח הצעירה ומהקהל הגדול והמסור. עכשיו אני מחכה לאימון הראשון בעוד שבועיים". סוכנו ברק בדש: "שמח שמצאנו לערן שידוך מעולה בדמותה של מכבי קביליו יפו, מועדון אוהדים שחותר תמיד להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully