וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיר מהיר: ביטוח ישיר מתחייבת לתיקון רכבי המבוטחים בתוך 3 ימים

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 10:12

ביטוח ישיר משיקה את 'ישיר מהיר', שירות בלעדי ללא עלות, עבור לקוחות החברה המבוטחים בביטוח מקיף. ביטוח ישיר מתחייבת לתקן רכבים בתוך 3 ימי עסקים מרגע כניסתו לאחד ממוסכי 'ישיר מהיר', בפריסה ארצית. בעבור כל יום עיכוב, הלקוח יקבל פיצוי ע"ס 100 שקלים ברשת BUYME

מרב קליפר-פרץ, סמנכ"לית השיווק של ביטוח ישיר: "ישיר מהיר הינו קפיצת מדרגה נוספת ברמת השירות של ביטוח ישיר ללקוחותיה. סקר שביצענו לקראת עליית השירות הציף את מידת הקריטיות של הנושא כש-74% מהנשאלים הגדירו כ'חשוב מאוד' את הצורך לקבל את רכבם בחזרה מתיקון במהירות האפשרית. התאונה והטיפול ברכב הם זמן קריטי למבוטח, שרוצה לחזור לחיי השגרה שלו כמה שיותר מהר ובלי כאב ראש".

מוסך. ShutterStock
ישיר מהיר: תיקון הרכב בתוך 3 ימי עסקים/ShutterStock

שובר ע"ס 100 שקלים בפיצוי על כל יום עיכוב

בעת פתיחת הדיווח על מקרה תאונה, דיגיטאלית או במוקד הטלפוני 24/7 של ביטוח ישיר, תוצג ללקוח רשימת מוסכי 'ישיר מהיר'. לקוח שיבחר לתקן באחד מהם יקבל את השירות באופן אוטומטי.

אם הרכב לא יתוקן בתוך שלושה ימי העסקים, המבוטח יקבל את המתנה באמצעות הודעת SMS ואימייל עם סיום התיקון, שתישלח מהחברה וללא צורך בתזכורת מצד הלקוח. המתנה תוענק באמצעות שובר של רשת BUYME, הכולל קרדיט למתנות לבחירה מהאתר, במעל ל-700 רשתות, מסעדות ובתי מלון.

אותו השירות בדיוק יינתן גם לצדדים שלישיים, כלומר כאלה שמבוטחי ביטוח ישיר גרמו להם נזק בתאונה, ולמרות שהם עצמם אינם לקוחות החברה.

שני גברים מתווכחים אחרי תאונה. ShutterStock
גם צד שלישי, הצד הנפגע, יזכה לאותם תנאים/ShutterStock

ל-74% מהנשאלים, חשוב מאד לקבל חזרה את רכבם במהירות

בסקר שביצעה ביטוח ישיר ציינו 98% מהנשאלים כמה חשוב עבורם, שהרכב יחזור לידיהם במהירות מתיקון נזקי התאונה, 74% הגדירו את הצורך הזה כ"חשוב מאוד", וזאת למרות שהחברה מציעה שירות של רכב חלופי לתקופת התיקון.

עוד עולה מהסקר כי הלקוחות מעריכים ,שתיקון רכב במוסך בעקבות תאונה נמשך כ-5.5 ימים בממוצע, נקודה הנחשבת כואבת עבור הלקוחות ולכן ברור כמה משמעותי עבורם שהרכב יוחזר אליהם לא יאוחר מ-3 ימים מיום שנכנס לתיקון.

*השירות יינתן עבור תיקונים שיתבצעו במוסכים הנבחרים החל מתאריך 1.7.21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully