וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן מרינוביץ' נחת והצטרף לנוף הגליל: "מבין שהולכת להיות עונה לא פשוטה"

28.6.2021 / 14:01

שוער נבחרת ניו זילנד סיפר עם נחיתתו על ההמלצה מחברו לקבוצה תומר חמד: "הוא אמר שאוהב את המקום". אקווה צפוי להיות מושאל לעונה נוספת ממכבי חיפה, פלקושצ'נקו מעדיף למצות אופציות בחו"ל

אוהדי הפועל נוף הגליל חוגגים עלייה לליגת העל/אודי ציטיאט

שוער נבחרת ניו זילנד, סטפן מרינוביץ', הזר החדש של הפועל נוף הגליל, נחת היום (שני) בארץ והתקבל על ידי מנהל הקבוצה, שרון סויסה. השוער שעשה את הדרך הארוכה לישראל דרך דובאי נראה עייף ונרגש. "אני שמח להיות בפעם הראשונה בישראל, זה חלום ישן שהתגשם", אמר מרינקוביץ', שקיבל המלצה להגיע מחברו לקבוצה העונה תומר חמד. "תומר אמר שאוהב את המקום ואהנה כאן. הוא נתן לי רשימה של מקומות שאני חייב לבקר בהם".

על הפועל נוף הגליל אמר השוער, המתנשא לגובה של 1.92 מטר: "אני מבין שהולכת להיות עונה לא פשוטה, אבל אני אדם אופטימי, תמיד חושב חיובי ומאמין שיהיה בסדר". מלבד השוער בנוף הגליל ממשיכים הניסיונות לחיזוק הקבוצה. בנוף הגליל מעוניינים מאוד בדייויד אקווה, ולמרות העיכוב בשיחות לגביו נראה שהבלם הגנאי יושאל לעונה נוספת ממכבי חיפה.

שוער נבחרת ניו זילנד, סטפן מרינוביץ'. האתר הרשמי של הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
שוער נבחרת ניו זילנד, סטפן מרינוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל נוף הגליל

בנוף הגליל מאוד היו רוצים לראות גם את מאור לוי ומקסים פלקושצ'נקו מצטרפים, אך בשלב זה בחיפה מסרבים לשחרר את לוי ובונים עליו העונה, כשבנוגע לפקלוש'צנקו השחקן מנסה למצות אופציות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully