וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר נפרד ממכבי תל אביב: "לא אשקר, יש צביטה בלב". יונתן כהן "נכנס לדיכאון"

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 17:19

החלוץ עוזב את האלופה אחרי שלוש שנים גדושות בהצלחות, והודה למועדון, לשחקנים ולאוהדים: "חוויות ושיאים שאנצור בלבי לעד". שחקני הקבוצה הגיבו בהתרגשות: "תחסר מאוד, רק למדנו ממך". קנדיל: "מכה קשה לכולנו". תקופת חידוש המנויים החלה

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

לפני החתימה שלו בהפועל באר שבע, איתי שכטר נפרד היום (ראשון) ממכבי תל אביב, הקבוצה שבה שיחק בשלוש השנים האחרונות, ורשם במדיה לא מעט הצלחות. שכטר, כזכור, שיחק בעבר בהפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה - אך למרות שהיה יריב של מכבי תל אביב לאורך שנים ארוכות, עדיין הצליח לכבוש את לבבות האוהדים ולהפוך לאחד השחקנים האוהבים הבמועדון - גם ביציעים וגם בחדר ההלבשה.

שכטר כתב: "היום אני נפרד. נפרד בהודיה, הוקרה ואהבה גדולה ממועדון שהיה לי כבית ומשפחה ב-3 השנים האחרונות. 'כשהחיים מציעים לכם חלום שהוא מעבר לכל דמיון ומעבר לכל ציפייה לא סביר להתאבל עליו כשהוא נגמר'. לא אשקר. יש צביטה בלב, אבל היא מתגמדת אל מול כל הטוב לו זכיתי. טוב שרווי בזיכרונות מתוקים חוויות מופלאות, חברים, אוהדים וילדים רכים שמסתכלים עלי בעיניים מקוות שרק מבקשות : "תן גול". נתתי כמה.

איתי שכטר, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
נפרד אחרי שלוש שנים. שכטר/אריאל שלום

"כשאני מסתכל אחורה על 3 השנים שחלפו אני מגלה שהיו הרבה רגעים, חוויות ושיאים שאנצור בליבי לעד : 2 אליפויות; 2 גביעי טוטו; 2 גביעי סופר קאפ; גביע המדינה ועליה לשלב הבתים בליגה האירופית - כל אלה הם רק חלק מהמסע שלי במכבי תל אביב . מה עוד יכול היה לבקש אותו איתי שכטר הצעיר מעמק יזרעאל שחלם לפני 17 שנה לשחק כדורגל ברמות הכי גבוהות?!

"אני רוצה להודות מעומק ליבי למועדון המפואר של מכבי תל אביב. תודה רבה על האמון, התמיכה המקצועיות והמקצוענות ועל היותכם בית חם ומשפחה אוהבת - תודה לכולכם.

"תודה רבה לכל אחד ואחד מהאוהדים הנפלאים והיקרים שליוו אותי בתקופות הטובות והפחות טובות. הייתם כרוח בגבי וכל גול שלי הוא שלכם. אין לי מילים להודות על כל התמיכה, העידוד והאהבה שהרעפתם עלי. כולי תקווה כי הצלחתי להחזיר ולו במעט על כל הטוב שנתתם לי.

"תודה רבה לחברים שלי לדשא. חבורה של גברים שאני מוכן לצאת איתם לכל קרב ומלחמה - אחים. תודה רבה על מילים טובות, על אתגרים, על ניצחונות וגם הפסדים. תודה על התמיכה והפירגון ועל אהבתכם הבלתי פוסקת כלפיי. לא הייתי יכול לעשות כלום בלעדיכם.

"תודה להורים שלי שמלווים אותי לכל משחק ולמשפחה המדהימה שלי שנמצאת איתי כל רגע כל דקה. תודה רבה לאשתי היקרה - אשת חיל מי ימצא - בלעדיך כלום לא שווה ובלעדייך כלום לא יקרה - הכל שלך אהובתי.

"תודה אחרונה לבורא עולם על כל הטוב והחסד שהוא עושה עמי ועם משפחתי.

"המון בהצלחה למכבי ולכל החברים הצהובים...אני נפרד מכם וממשיך במסע שלי לעבר אתגרים חדשים וחוויות חדשות... נתראה בקרוב במגרשים.

"באהבה, איתי".

עוד בוואלה!

הבעיות של מכבי תל אביב הרבה יותר גדולות מדור פרץ

לכתבה המלאה

שחקני מכבי תל אביב הגיבו בהתרגשות לפוסט של שכטר. יונתן כהן כתב: "נכנס לדיכאון כמה ימים... תהיה חסר איש יקר וכוכב כדורגל!". דן גלזר כתב: "אתה תחסר מאוד אחי הגדול! תודה על הכל. המון רגעים מאושרים שייזכרו לעד. שחקן גדול ואדם עוד יותר גדול!". מאור קנדיל כתב: "אח יקר, נכס לכל קבוצה, תחסר לנו מאוד, אוהב אותך!". לאחר מכן קנדיל אף הוסיף: "זה לא רק חדר ההלבשה, זה המנטליות, האופי והווינריות... מכה קשה לכולנו, בהצלחה בדרך החדשה, אוהב אותך". איילון אלמוג כתב "רק ללמוד ממך אלוף, תודה לך!". אבי ריקן: "קורא ומתרגש אח! זכיתי להיות שותף לחדר, למגרש, לשיחות ולתארים! אין לי ספק שהרוויחו אותך, ובגדול. תעלה ותצליח כמו שרק אתה יודע".

יונתן כהן לאחר מכן הרחיב: "לפני שלוש שנים כשהתחלתי את הקריירה שלי בבוגרים, תמיד שמעתי שבלי לחוות את איתי שכטר איתך בקבוצה, זאת קריירה מבוזבזת. הייתה לי הזכות להיות לצידך במשך שלוש שנים, שהיו הכי יפות בחיים שלי. היינו שותפים להרבה שערים במגרש, שלוש שנים בהן זכינו בכל התארים בארץ וכבשנו כל פסגה שיכולנו לחלום. אולי עכשיו הפסדתי חבר לקבוצה, אבל הרווחתי חבר שלי לכל החיים. היית בשביל כולנו ברגעים הכי מאושרים שלנו וידעת להרים אותנו ברגעים הקשים. ברגעים הכי קשים שלי ידעת להתקשר, לשלוח הודעה ולהעיף אותי למעלה כמו שרק אתה יודע. אני מדבר בשם כל שחקני מכבי - אתה קונצנזוס. כולם מרגישים אליך את אותו הדבר. אתה שחקן ענק, בן אדם מדהים ואיש משפחה שאני רק לומד ממנו כל יום מחדש בטוח שתכבוש כל מקום שתגיע אליו, אתה יחיד ומיוחד אוהב אותך"

שכטר הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2018 ושיחק במדיה שלוש עונות. הוא זכה איתה בשתי אליפויות, גביע אחד, שני גביעי הטוטו ושני גביעי אלוף האלופים. בסך הכול לבש את מדי הקבוצה ב-118 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש 20 שערים ובישל 14 נוספים.

מנכ"לית מכבי תל אביב, שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי: "כולנו מודים לאיתי על תרומתו במהלך שלוש השנים המוצלחות בהן שיחק במכבי. הערך המוסף שאיתי הביא איתו, קיבל ביטוי לא רק בדמות שבעת התארים בהן זכה עם מכבי בתקופה זו, אלא גם בזכות האופי המיוחד שהקרין על כל הקבוצה. אנו מאחלים לאיתי בהצלחה בהמשך הדרך".

בינתיים הודיעה מכבי תל אביב על פתיחת תקופת חידוש המנויים לקראת העונה החדשה עד 9 ביולי. החל מהערב יכולים אוהדים שהחזיק במנוי מעונת 2019/20 לחזור למקום הקבע שלהם בבלומפילד, כאשר המחירים נותרו ללא שינוי וחברי מועדון האוהדים FOREVER ימשיכו ליהנות מחמישה אחוזי הנחה ברכישת המנוי, ומי מהם שלא החזיק במנוי לפני כן יוכל לרכוש מנוי ב-14 עד 18 ביולי. לאחר מכן תיפתח המכירה לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully