וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון שלחה את קמבה ווקר לאוקלהומה סיטי, אל הורפורד חוזר

עודכן לאחרונה: 18.6.2021 / 16:23

הבנייה מחדש החלה: הסלטיקס נאלצו לוותר גם על בחירת סיבוב ראשון כדי להיפטר מהחוזה הגדול, הסנטר הוותיק שב לירוק

לאחר ההדחה המאכזבת מהפלייאוף ושלל השינויים בעמדות המפתח בהנהלה, לכולם היה ברור שבוסטון לא תחזור לעונת 2021/22 כאותה קבוצה. עדות ראשונה לכך ניתן לקבל היום (שישי), כשהסלטיקס לא בזבזו זמן רב וכבר סגרו על טרייד שישלח את קמבה ווקר ואת הבחירה מספר 16 בדראפט הקרוב לאוקלהומה סיטי, בתמורה לאל הורפורד, מוזס בראון, ושתי בחירות סיבוב שני עתידיות.

ווקר, שחוזהו נחשב לאחד הגרועים בליגה (36 מיליון דולר בעונה הבאה, אופציית שחקן של 37 מיליון דולר ב-2022/23), אכזב אשתקד, התקשה להישאר בריא והעמיד בסופו של דבר ממוצעים של 19.3 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק. הורפורד, שישוב לקדנציה שנייה בבוסטון, מחזיק גם הוא בחוזה גבוה מאוד ביחס ליכולתו (27 מיליון דולר בעונה הבאה, 26.5 בעונה שלאחר מכן). אשתקד דווקא נראה לא רע בכלל בת'אנדר, עם 14.2 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק, לפני שהושבת על ידי אוקלהומה סיטי.

שחקן בוסטון סלטיקס קמבה ווקר. רויטרס
אחד החוזים הגרועים בליגה. קמבה ווקר/רויטרס

הצלע הנוספת של הטרייד היא מוזס בראון, הסנטר הצעיר שהראה לא מעט ניצוצות אשתקד, עם 8.6 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק.

מדובר במהלך ראשון של בראד סטיבנס כמקבל ההחלטות העיקרי של בוסטון החדשה. המהלך המשמעותי הבא שלו צפוי להיות מינוי מאמן ראשי. מנגד, סם פרסטי ממשיך לאגור בחירות דראפט - יהיו לו שלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב, על פי הערכות ווקר אמור לפתוח את העונה ב-OKC, כשם שעשו הת'אנדר עם כריס פול, כרמלו אנתוני והורפורד עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully