וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' מונה למאמן סקציה נס ציונה

המאמן בן ה-38 יקווה להשיג קצת יציבות תחת הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה הלאומית, וינסה להחזיר אותה לליגה הבכירה. מייק אמנגה חתם באיכסל, אמיר לביא באום אל פאחם, גולן אלקסלסי בריינה

הקושיות של וואלה! סלבס/צולם בפתיחת חנות PUMA, תל אביב

ניר ברקוביץ' מונה למאמן סקציה נס ציונה. הקבוצה מהליגה הלאומית, שאת העונה שעברה סיימה במקום השלישי, תקווה לעשות את השדרוג עם ברקוביץ' ולחזור לליגת העל. כזכור, בסוף עונת 2019/20 הקבוצה ירדה לליגה הלאומית, ותקווה לשוב לליגה הבכירה.

מנגד, ברקוביץ' בן ה-38 יקווה להשיג קצת יציבות, בקריירה שידעה לא מעט דרמות, בעיקר בשנה האחרונה: בקיץ 2020 הוא מונה למאמן מכבי אחי נצרת, אימן אותה חמישה מחזורים, עזב וחתם בבני יהודה, ולאחר ארבעה משחקים בלבד פוטר אחרי שקילל את הפרשן לירן שטראובר. במרץ חזר להפועל אום אל פאחם, ועזב אותה לאחר 24 שעות.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם. קובי אליהו
לחזור להתעסק בכדורגל. ברקוביץ'/קובי אליהו

* העולה החדשה מכבי בני ריינה ממשיכה לחזק את הסגל שלה והיום החתימה את השוער גולן אלקסלסי בן ה-27, שבעונה החולפת ירד ליגה עם הפועל כפר שלם ולפני כן שיחק גם בהפועל ניר רמת השרון, מכבי נתניה והפועל עפולה.

* אחרי תימור אביטן, הפועל אום אל פאחם צירפה עוד אשדודי ששיחק בעונה שעברה בהפועל איכסל וזהו הקשר אמיר לביא בן ה-31. גם רומואלד דה קוסטה, שחקן הכנף הסנגלי בן ה-21 ששיחק ברמת השרון, הצטרף לקבוצה של מוטי איוניר.

* מי שחתם באיכסל הוא מייק אמנגה, הקשר הניגרי בן ה-18 שתפס כותרות בליגת העל בחודש שעבר עם שער השוויון הדרמטי בתוספת הזמן, כאשר עירוני קרית שמונה דחתה את האליפות של מכבי חיפה. גם החלוץ הוונצואלני קרלוס אספינוסה הצטרף אחרי חצי עונה במ.ס. כפר קאסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully