וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר לאיתור רעידת אדמה של גוגל מגיע למדינות נוספות

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 17:19

ענקית הטכנולוגיה מרחיבה את התכונה שהופכת כל טלפון אנדרואיד לסייסמוגרף. תחילה מתמקדת החברה באזורים בעלי סיכון גבוה. בנוסף, גם העוזרת הקולית זוכה לשדרוג משמעותי

גוגל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
גוגל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשנה שעברה חשפה גוגל תכונה חדשה שיוצרת את רשת איתור רעידות אדמה הגדולה ביותר בעולם והתרעה מפניהן, והופכת כל מכשיר אנדרואיד לסייסמוגרף. היום (רביעי) הציגה ענקית הטכנולוגיה שורה של עדכונים חדשים, כאשר המעניין שבהם הוא הרחבה של הפיצ'ר מציל החיים למדינות נוספות ברחבי הגלובוס.

הפיצ'ר היה זמין עד כה בקליפורניה, יוון וניו זילנד בלבד, וכעת הוא צפוי להגיע גם למשתמשים בטורקיה, פיליפינים, קזחסטן, קירגיזסטן, טג'יקיסטן, טורקמניסטן ואוזבקיסטן. בגוגל מציינים כי העדכון יגיע למדינות נוספות, אך ראשית היא מתמקדת באזורים בעלי סיכון גבוה לרעידות אדמה.

איך זה עובד? הסמארטפונים מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד, הנמצאים בהישג יד, מגיעים עם מדי תאוצה (חיישני אקסלרומטר) זעירים שיכולים לחוש אותות המצביעים על רעידת אדמה שעלולה להתרחש. כך, בצורה די פשוטה, ניתן לבנות בעזרת מיליוני טלפונים אחרים רשת איתור רעידות האדמה.

לדברי גוגל, "ברגע שהטלפון מזהה התרחשות שעלולה להיות רעידת אדמה, הוא שולח איתות לשרת איתור רעידת האדמה של גוגל, יחד עם מיקום כללי של המקום בו הורגש הרעד. לאחר מכן, השרת משלב מידע שנאסף מטלפונים רבים כדי להבין אם אכן מתרחשת רעידת אדמה".

שורה של חידושים. גוגל,
שורה של חידושים/גוגל

גם העוזרת הקולית זוכה לשדרוג

העוזרת האישית של גוגל (Google Assistant) מקבלת שדרוג משמעותי, כך שמעכשיו תוכלו לדלג בין אפליקציות אחרות (צד ג') - ולבקש ממנה לפתוח בחזרה יישומים אחרים ולבצע פעולות. כך למשל, בסרטון ניתן לראות כיצד אפשר לבקש ממנה לשחזר את מסלול הריצה באפליקציית כושר בעזרת המשפט (באנגלית): "היי גוגל, המשיכי את הריצה שלי ב-Strava".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully