וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין דוד נמכר למכבי חיפה: הירוקים ישלמו 1.1 מיליון יורו ויצרפו שני שחקנים

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 20:11

החלוץ שכבש שמונה שערים במ.ס. אשדוד בעונה שעברה יהפוך לשחקן השביעי שמצטרף לירוקים בקיץ: "אני שמח ונרגש"

ברק בכר ונטע לביא מדברים אחרי האליפות של מכבי חיפה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

הקיץ הגדוש של מכבי חיפה נמשך היום (שני), כשהאלופה סיכמה על רכישתו של דין דוד. החלוץ שמגיע ממ.ס. אשדוד הוא שחקן החיזוק השביעי של הירוקים בקיץ זה, אחרי בן שהר, ריאן סטריין, עלי מוחמד, אורי דהן, שון גולדברג ואיתמר ישראלי. בנוסף, במסגרת העסקה גיא דהן ועידו אלמשלי יעברו לאשדוד, בנוסף לתשלום של 1.1 מיליון יורו. גיא דהן, 21, כבש בעונה כמושאל בעפולה תשעה שערים בליגה ועוד שניים בגביע, בעוד עידו אלמישלי, 17, נחשב לכישרון מבטיח ממחלקת הנוער של הירוקים.

מאוחר יותר חתם דוד על החוזה לארבע שנים לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות. החלוץ יצטרף כבר מחר למחנה האימונים ואמר: "אני "שמח ונרגש להצטרף למכבי חיפה, קבוצה נהדרת עם מטרות ושאיפות לכבוש כל יעד אפשרי. מתרגש ומצפה לחוויה האדירה, לשחק בירוק, באצטדיון בחיפה מול הקהל המדהים".

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה גל אלברמן, אמר לאתר הרשמי: "שמחים מאוד על הצטרפותו של דין דוד. דין מוכשר, מגוון שיכול לשחק בעמדת הכנף וגם בעמדת החלוץ. מאחלים לדין התאקלמות מהירה והצלחות רבות בירוק. בהצלחה!".

דין דוד חלוץ מ.ס. אשדוד עם יעקב שחר. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
משתדרג. דוד עם יעקב שחר/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

דוד, 25, שגדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד, עלה לקבוצה הבוגרת בעיר הנמל ב-2013 ובשנים האחרונות פרץ והחל לבסס את עצמו כאחד החלוצים הטובים בישראל. את העונה שעברה סיים עם שמונה שערי ליגה, ובמהלך הקיץ הוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully