וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו חתם לשנתיים בברצלונה: "הקבוצה הטובה בעולם"

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 22:23

מלך שערי מנצ'סטר סיטי בכל הזמנים מגיע בהעברה חופשית וינסה להוריד את נטל ההבקעה מליאו מסי, חברו לנבחרת ארגנטינה. אריק גרסיה וג'יני ויינאלדום צפויים לחתום בהמשך השבוע

סרחיו אגוארו מוצג כשחקן ברצלונה/הטוויטר של ברצלונה

אחרי עונה מאכזבת, ברצלונה החלה במסע החיזוק שלה: הקטלאנים הודיעו על החתמתו של סרחיו (קון) אגוארו, החלוץ הארגנטינאי שהפך לאגדה במנצ'סטר סיטי ויחבור בעונה הבאה לליאונל מסי, חברו לנבחרת ארגנטינה.

אגוארו בן ה-33 מגיע בהעברה חופשית לברצלונה, שהחתימה אותו על חוזה לשנתיים עד יוני 2023. אגוארו ינסה למלא את החלל שהותיר לואיס סוארס, החלוץ האורוגוואי שעזב את בארסה לפני שתי עונות וחגג אליפות עם אתלטיקו מדריד. הארגנטינאי הוא מלך שערי מנצ'סטר סיטי בכל הזמנים והוא גם עקף את וויין רוני כשחקן שכבש הכי הרבה שערים עבור אותו מועדון באנגליה (154). המטרה בהבאתו הוא להוריד את הנטל ממסי, שכבש 30 שערי ליגה בעונה החולפת (יותר משליש משערי הקבוצה).

אריק גרסיה, חברו של אגוארו למנצ'סטר סיטי, צפוי להיות השחקן הבא שיגיע בהעברה חופשית לבארסה. הבלם שגדל במועדון אמור לעבור את החלק האחורי שהיה בעייתי מבחינת קומאן בעונה שעברה. בימים הקרובים בארסה אמורה גם להשלים את עסקת ג'יני ויינאלדום, קשרה ההולנדי של ליברפול, שיגיע גם הוא כשחקן חופשי. ברצלונה אמורה לשלוח השבוע למחנה של נבחרת הולנד את הצוות הרפואי שלה, ואם יעבור את הבדיקות יחתום עד 2024.

סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה. רויטרס
יחבור לליאונל מסי גם בברצלונה/רויטרס

אגוארו אמר לאתר הרשמי של ברצלונה: "אנחנו יודעים שברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בעולם, החלטתי להגיע הנה כדי לעזור לקבוצה לזכות בתארים. שיניתי את סגנון המשחק שלי מהימים ששיחקתי באתלטיקו מדריד ועכשיו אני מותאם מאוד לעמדה אחת שמגדירה אותי. אני מקווה לעזור לקבוצה לזכות בתארים. זה עוד צעד בקריירה שלי, אני שמח מאוד ומקווה שאוכל לתרום. הכי חשוב שהקבוצה תצליח".

אגוארו אמר במסיבת העיתונאים: "אני שמח מאוד. תודה ללאפורטה ולהנהלה שהפכו את כל זה לאפשרי. אנסה להציע את הגרסה הטובה ביותר שלי עבור המועדון. אני מאושר להיות פה. בארסה היא הקבוצה הכי טובה בעולם ויש לה את מסי. כשהייתי ילד אמרתי שאני מקווה שמתישהו בארסה תראה אותי. מסי? שיחקתי איתו בנבחרת מאז שאנחנו ילדים ואני מקווה לשחק לידו, זו תהיה גאווה. אני חושב שמסי יישאר כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully