וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם העיצוב הגדול בישראל נפתח בקריית אתא

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 19:05

המתחם, שבהקמתו הושקעו 250 מיליון שקל, מציע עשרות אולמות תצוגה וחנויות קונספט לתכנון, עיצוב, ריהוט, אבזור והלבשת הבית, תחת הקונספט: "עיצוב משנה את העולם"

מתחם העיצוב הגדול בישראל, בהשקעה חסרת תקדים של רבע מיליארד שקלים, הוקם בסמוך למתחם איקאה בקריית-אתא שבצפון. עם הבעלים ויזמי הפרויקט נמנית קבוצת אנשי עסקים מתחום הנדל"ן כמו גם מתחום עיצוב והלבשת הבית, בהם: עמיר בירם, שותף מנהל בחברת JTLV, שוקי שוורץ, מנכ"ל ובעלים חברת טולמנ'ס, אורי קרמר, בעלים שותף בטופולסקי רצף ומשפחת בליצבאו, בעלי חברת א. בליצבאו.

מתחם העיצוב redesign. אביב קורט,
מתחם העיצוב redesign/אביב קורט

40 אולמות תצוגה

מרכז העיצוב מתפרש על שטח של כ-38 אלף מ"ר ויאפשר פתרונות עיצוביים לכל הדרוש לבית, החל משלב הבנייה [או שיפוץ] ועד השלבים הסופיים של ההום סטיילינג. במרכז כ-40 אולמות תצוגה וחנויות של המותגים המובילים, המשתרעים על שטחים הנעים החל מ-100 מ"ר ועד 2400 מ"ר.

כמו כן המרכז יציע חלל עבודה רב תכליתי, חדשני וייעודי למעצבים ואדריכלים, שמשמש כנקודת מפגש לקהלים שונים בתחומי העיצוב ושלוחה של שנקר ללימודי חוץ.

בין המותגים שהתמקמו במרכז העיצוב: רצף טופולסקי / TR, טולמנ'ס דוט, עמינח, פלורליס, נאטוצי, URBAN, איזידור ארונות הזזה, ניופאן שופ, בית הטפט, שיש מרק את לב, אידיאל, יעד פרזול, האחים סיני, ZAGA, דלתות תבור, הולנדיה, Sealy, KLOSS ארונות הזזה, drom, דר' גב, דלתות דרור/רד ווד, SIMPLY WOOD, קליל, בית המעצבים, דלתות חמדיה, האומנים, פלאש תאורה, הרדור, ניקולטי, אביבי מטבחים, שבירו, רוזטו עצמל'ה וסוינגפנז.

מתחם העיצוב redesign. אביב קורט,
מתחם העיצוב redesign/אביב קורט

ההשראה האדריכלית: Less is more

המבנה, הראשון מסוגו בישראל, עוצב על ידי האדריכל אבנר שר, בהשראת האדריכלות בסגנון המודרניסטי מתחילת המאה העשרים "less is more". הבניין מהווה יצירה אדריכלית יוצאת דופן המאופיינת בציפוי זכוכית אדומה ומוארת בלילות.

לדברי אבנר שר: "מצאתי לנכון לאמץ ולהתכתב עם גישת "הסגנון הבינלאומי", בכדי לבנות מרכז עיצוב המתוכנן ומעוצב בצורה מינימליסטית".

"לא רק למאיון העליון"

אלי גינוסר, מנכ"ל מרכז העיצוב Redesign: "הצמיחה של תחום הלבשת הבית באה לידי ביטוי במספר אופנים, כאשר הצמיחה בנדל"ן קשורה קשר ישיר לצמיחה בסקטור הזה. עלויות הנדל"ן ומחירי המגורים עלו באופן ניכר, ובאופן יחסי הלבשת הבית הפכה לאחוז קטן יותר מההוצאה הכוללת במגורים בדירה חדשה או משופצת. תחום העיצוב כבר לא משויך רק למאיון העליון; יש עניין וחשיבות הולכים וגוברים בקרב חלקים נוספים ורחבים באוכלוסייה".

גינוסר מוסיף: "היתרונות של מרכזים מסחריים באים לידי ביטוי בעיקר בכך שמעבר לריכוז החנויות, הם מאפשרים נוחות חנייה והגעה ללא בזבוז זמן ותסכול בחיפוש חניה. ככלל, חשיבות הזמן של הלקוח מקבלת דגש, הלקוח מרגיש שהדבר נלקח בחשבון ומעריך זאת, ככל הנראה גם יהפוך ללקוח חוזר. כמובן שגם הנראות והעיצוב של המקום לצד השירותים הנלווים שמוצעים בו, הם חלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת. מרכז מסחרי ממוקד תחום עיצוב יודע להעניק שירות גם לבעלי החנויות והמותגים, מבחינת פעילות תפעולית שוטפת, ובעיקר בשיווק לקהלים ספציפיים".

כתובת המרכז: דרך חיפה 44 קרית אתא (סמוך לאיקאה צפון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully