וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: אשקלון גברה על יבנה, הדולקות אחריה מעדו

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 22:55

הקבוצה של הירשוביץ ניצחה את היריבה מהתחתית 72:79. אשדוד הפסידה בעפולה, חבל מודיעין ברמת השרון, גליל עליון הפסידה בבית לעירוני רמת גן. קרית אתא ונתניה התקרבו להבטחת המקום בפלייאוף, עכו ניצחה בהוד השרון אחרי מחצית מטורפת

עידן פז שחקן אליצור אשקלון. מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל,
אשקלון מתקרבת להבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה. עידן פז/מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

שבעה משחקים בליגה הלאומית שוחקו הערב (שני) ובסיומם התקרבה אליצור אשקלון עוד צעד לעבר הבטחת המקום הראשון בטבלה. הקבוצה הדרומית ניצחה את אליצור יבנה מהתחתית 72:79, בעוד כל הדולקות אחריה הפסידו. מכבי אשדוד הפסידה במשחק חוץ להפועל עפולה, הפועל גליל עליון הפסידה בבית לעירוני רמת גן, והפועל חבל מודיעין לא.ס רמת השרון. אליצור קרית אתא שניצחה את קרית מוצקין ואליצור נתניה שניצחה את הפועל רמת גן/גבעתיים, חיזקו את מעמדם בפלייאוף. בתחתית השיגה הפועל עכו ניצחון גדול על מכבי הוד השרון.

seperator

אליצור אשקלון - אליצור יבנה 72:79

גם ללא אלונזו קולמן וג'וש פרוינד הקבוצה של חנן הירשוביץ ממשיכה בשלה ומתקרבת להבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה. אשקלון הובילה לאורך רוב שלבי המשחק, כשיבנה משווה ברבע השלישי אבל לא מצליחה ליטול את השליטה במשחק. ארון אפס, הזר החדש של המוליכה, קלע 19 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים. דניאל מאלינגס, שערך בכורה מחודשת ביבנה, קלע 21 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים.

הפועל עפולה - מכבי אשדוד 89:94

הפסד שני ברציפות לקבוצה של עופר רחימי שצירפה בבוקר את שלומי הרוש מעירוני רמת גן והוא יערוך את הבכורה שלו במחזור הבא. עפולה הוליכה כבר ב-16 הפרש ברבע הראשון, אך אשדוד הפכה והובילה ברבע האחרון ב-5. שלשה של תומר כהן ועונשין של קרון דשילדס פתחו פער לעפולה בסיום המשחק והבטיחו להם את הניצחון. ג'ימי הול עם 27 נקודות ו-17 ריבאונדים הוביל את עפולה, כשדשילדס כמעט משיג טריפל דאבל עם 26 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. 21 נקודות של דוראנד סקוט לא הספיקו לאשדוד.

הפועל גליל עליון - מכבי עירוני רמת גן 92:85

ניצחון שלישי ברציפות לשמוליק ברנר ורמת גן שנלחמים על מקום בפלייאוף, גליל עליון מפספסת הזדמנות להתקרב אל המקום השני. המשחק הוכרע ברבע השלישי אותו ניצחה רמת 16:27, פתחה הפרש דו ספרתי ושמרה עליו עד לסיום. ריקי טארנט קלע 29 נקודות לרמת גן, 17 נקודות של אדריאן יוטר לא הספיקו לחבורה של ברק פלג.

א.ס רמת השרון - הפועל חבל מודיעין 84:87

ההפתעה של המחזור מגיעה מהשרון. הקבוצה של גיא קנטור עם ניצחון גדול על השלישית בטבלה בורחת לקו האדום. רמת השרון פתחה נהדר ועלתה ל-2:19, אלא שחבל מודיעין חזרה עם סוף המחצית וברבע האחרון כבר הובילה ב-4 נקודות יתרון. רמת השרון לא נשברה, וסל גדול של ג'קוואן לואיס נתן לה את הניצחון החשוב. לואיס קלע 35 נקודות עבור המנצחת, לייס דאן קלע 38 נקודות משלו עבור חבל מודיעין.

עוד בוואלה!

סי ג'יי האריס את חוזהו בהפועל חולון בעונה נוספת

לכתבה המלאה
ג'ימי הול שחקן הפועל עפולה. הראל שורצברג, מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל, אתר רשמי
דאבל-דאבל מפלצתי במדי עפולה. ג'ימי הול/אתר רשמי, הראל שורצברג, מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

הפועל רמת גן/גבעתיים - אליצור נתניה 81:76

ניצחון חשוב מאוד לנתניה במאבקי הפלייאוף על חשבון האורדונים. נתניה פתחה פער דו ספרתי ברבע הראשון וירדה למחצית ביתרון 17, אלא שגבעתיים החלה לנגוס בהפרש והורידה אותו עד ל-3 ברבע האחרון, אך לא יותר מכך. ברייס וושינגטון קלע 17 נקודות לנתניה, ג'רמי קומבס הוביל את גבעתיים עם 25 נקודות משלו.

מכבי הוד השרון - הפועל עכו/מטה אשר 108:94

מחצית ראשונה מטורפת של עכו, בה קלעה 70 נקודות, גמרה את הסיפור במשחק התחתית החשוב, והחבורה של עמית תמיר עולה מעל הקו האדום. הוד השרון הצליחה במחצית השנייה לעשות קולות של קאמבק, אבל לא לאיים על הניצחון. ג'יי אר הולדר עם 27 נקודות הוביל את המנצחת, 32 נקודות של אקסבייר מון לא הספיקו להוד השרון.

אליצור קרית אתא - מכבי קרית מוצקין 81:85

הקבוצה של שרון אברהמי קרובה להבטחת מקומה בפלייאוף אחרי ניצחון דרמטי בדרבי הקריות על חשבון נועלת הטבלה. מוצקין הייתה בשליטה ברבע האחרון, אבל בדקות הסיום הצליחו המארחים להפוך את התוצאה ולקחת את המשחק. מארלן וויל הצטיין באתא עם 26 נקודות, כריס אוטול קלע 19 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים למוצקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully