וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוד לאור היום!": באנגליה מתקשים לקבל את ההפסד של סיטי

ה-2:1 הביתי שספגה המוליכה מלידס למרות נתון חריג של 2:29 בבעיטות לשער לטובתה עורר תגובה מצחיקה מהמגיש ג'ף סטרלינג. גווארדיולה: "לא יצרנו מספיק בשביל החלוצים"

תקציר ניצחונה המפתיע של לידס יונייטד 1:2 בחוץ על מנצ'סטר סיטי/ספורט 1

ניצחונה המפתיע של לידס יונייטד 1:2 על מנצ'סטר סיטי באתיחאד תפס את התקשורת הבריטית לא מוכנה. הקבוצה של מרסלו ביילסה, שכזכור, שבה העונה לפרמיירליג לאחר 16 שנות היעדרות, השלימה עונה שלמה ללא הפסד לאלופה שבדרך, כשעבור מאמנה הארגנטינאי מדובר בניצחון ראשון אי פעם על פפ גווארדיולה. נתון חריג במיוחד שמצביע יותר מכל על כמה התוצאה הייתה לא צפויה, הוא 2:29 למפסידה בבעיטות לשער. נתוני אחזקת הכדור הראו על 29:71 לטובת המארחת, שנראתה מבולבלת ולחוצה, ימים ספורים לפני משחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות מול דורטמונד.

כלומר, האורחת כבשה שני שערים בשתי הבעיטות היחידות שלה לכיוון השער של אדרסון. בתקשורת באנגליה רבים חלקו מחמאות לעולה החדשה, וגם לכובש הצמד סטיוארט דאלאס שהפך לשחקן הראשון שמנצח את מנצ'סטר סיטי באתיחאד אחרי הדקה ה-90, מאז רובין ואן פרסי שעשה זאת במדי מנצ'סטר יונייטד בדרבי בדצמבר 2012. "לידס התמודדה בצורה נהדרת עם כל מה שמנצ'סטר סיטי זרקה עליה", נכתב בסקיי מחד. "מדובר בשוד לאור היום!", נאמר על ידי המגיש ג'ף סטרלינג מנגד.

"שוד לאור היום"!

התגובות

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר בסיום: "שיחקנו טוב. עשינו טעות בגול השני שלהם בכל הקשור להגנה מפני התקפות מתפרצות. לא היינו ערוכים לכך. לא יצרנו מספיק בשביל החלוצים. זה חלק מהמשחק. בעשר הדקות האחרונות הם התקרבו לשער. הם מהירים ויודעים איך לעשות את זה. כשהם מגנים בצורה בה עם הגנו היום, צריך לשמור על הריצות שלהם, ולא עשינו את זה. אנחנו הולכים עכשיו לנוח ולהתכונן ביומיים הקרובים לדורטומנד, ובזמן הזה נחליט באיזה אופן נשחק".

מאמן המנצחת מרסלו ביילסה: "הערך של הניצחון גדול יותר בעיני, כי זה הגיע במשחק שבו היריבה שלטה לגמרי וזה אילץ אותנו להראות את האופי האמיתי שלנו. אני חשוב שצריך לתת את הקרדיט לאופי שהציגו השחקנים. זה מאוד קשה לנצח במשחקים כמו זה שנקלענו אליו היום. אני חושב שהגיע לנו לנצח, אבל למען הכנות אומר שאם סיטי היו מנצחים היה פה צדק. זה קצת מסובך, אבל זה מה שאני חושב. השקענו מאמצים אדירים אבל זה נכון שמנצ'סטר סיטי שלטה במשחק והגיע להרבה יותר מצבים. במשחק כזה אם לא היינו מראים אגרסיביות וקשיחות, לא היינו מצליחים לצמצם את הפערים בין שתי הקבוצות".

מגן מנצ'סטר סיטי נתן אקה אמר בסיום: "זה מתסכל. ידענו שהולך להיות קשה, אבל האופן בו ספגנו את השערים לא היה נהדר בלשון המעטה. הם קיבלו כרטיס אדום, ואנחנו דחפנו ודחפנו ועדיין לא הצלחנו להבקיע. אני חושב שזה היה אחד מאותם ימים שיש לך הרבה הזדמנויות ואתה לא מצליח לנצל אותן. ננתח את מה שקרה היום ונמשיך הלאה - יש לנו משחק גדול ביום רביעי הקרוב".

כובש הצמד ללידס סטיוארט דאלאס: "זו תוצאה נהדרת עבורנו. היה קשה מאוד. זה קשה מאוד לנצח קבוצה כזאת ב-11 שחקנים, בטח ובטח כשאנחנו בעשרה שחקנים. עשינו הגנה נהדרת ושמרנו די טוב על היריבה, שלא הגיע ליותר מידי מצבים טובים ליד השער שלנו. נגד קבוצות כאלה, כשאתה מקבל הזדמנויות אתה חייב להיות חד ולנצל אותן. בגול שלי נגעתי בכדור פעם אחת ועצמתי את העיניים".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: לידס הדהימה את מנצ'סטר סיטי עם 1:2 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן לידס סטיוארט דאלאס. רויטרס
הראשון שמכריע את הסיטיזנס בחוץ מאז ואן פרסי ב-2012. דאלאס/רויטרס

המספרים

* סטיוארט דאלאס הפך לשחקן הראשון שמנצח את מנצ'סטר סיטי באתיחאד אחרי הדקה ה-90, מאז רובין ואן פרסי בדרבי בדצמבר 2012.

* לידס היא בסך הכול העולה הרביעית שמנצחת את המוליכה במשחק חוץ בעידן הפרמיירליג. קדמו לה איפסוויץ' (אצל נוריץ' בדצמבר 1992), דרבי קאונטי (אצל מנצ'סטר יונייטד באפריל 1997) והאל סיטי (אצל ארסנל בספטמבר 2008).

* זו הפעם ה-10 ברציפות שמנצ'סטר סיטי לא מנצחת משחק ליגה בו ירדה בפיגור להפסקה. הפעם הקודמת שהצליחה לבצע מהפך כזה הייתה לפני שנה וחצי מול סאות'המפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully