וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בחיפה: רחובות יעקב שחר ורובי שפירא

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 13:19

הבעלים של מכבי חיפה והבעלים לשעבר של הפועל חיפה ז"ל יזכו להוקרה מרגשת אחרי שתאושר הצעתה של עינת קליש ראשת העיר: "לקבוצות החיפאיות תרומה מהותית לעיר וזו הכרת תודה שלנו"

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה שחוגג 80 ורובי שפירא, הבעלים המנוח של הפועל חיפה לשעבר יזכו בקרוב לרחובות חדשים בעיר של שמם. ועדת השמות של עיריית חיפה תתכנס הערב על מנת לאשר את ההצעה שהגישה עינת קליש רותם, יו"ר הוועדה וראשת העיר.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
בקרוב רחוב על שמו. שחר עם ראש העיר קליש/אתר רשמי, ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

קליש הסבירה את ההחלטה ואמרה: "לקבוצות הכדורגל החיפאיות תרומה מהותית לעיר והמחווה, אותה החלטנו לקדם, לקריאת רחובות על שם הדמויות המזוהות ביותר עימן, מהווה הכרת תודה על תרומתן העמוקה ורבת השנים. כולי תקווה, כי תרומה זו תסייע בידי שתי הקבוצות ואוהדיהן להתגבר על השנה הקשה שחוו ולחזור לפעילות ביתר שאת".

ועדת השמות העירונית נענתה בכך לפנייתם של אלפי אוהדי מכבי חיפה, אשר פנו לאחרונה בנושא במכתב לראש העיר. במכתב, אותו שלח אוהד הקבוצה, ליאור שלום, מבקשים האוהדים מוועדת השמות לשקול לקרוא רחוב בעיר על שמו של "התורם הגדול והנדיב, אשר תרם רבות לקידומו של ענף הכדורגל בכללותו ושל מועדון מכבי חיפה בפרט, אשר הודות לתרומה זו הפכה הקבוצה לאימפריה בעלת שם עולמי, שהישגיה הביאו כבוד רב לעיר".

מנכ"ל המועדון אסף בן דב התייחס להחלטה ואמר: "מועדון מכבי חיפה מודה לראשת העיר, שתורמת ומסייעת לא מעט למען הספורט בעיר בכלל ומכבי חיפה בפרט".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רובי שפירא הבעלים של הפועל חיפה. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
שמו יונצח בעיר. רובי שפירא ז"ל/אתר רשמי, ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

רובי שפירא רכש את הפועל חיפה ב-1994 והשקיע רבות ברכישת כוכבים כמו ג'ובאני רוסו, טל בנין וראובן עטר במטרה לזכות באליפות היסטורית, שאכן הושגה בעונת 1998/99 עם אלי גוטמן על הקווים. שפירא התאבד בדצמבר 2001 בביתו שבניגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully