וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אלי כהן עזב את הפועל עכו, אלירן חודדה התפטר מאיכסל

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 12:39

אחרי 11 משחקים ללא ניצחון ו-5 נקודות מ-33 אפשריות, המאמן שילם במשרתו. איכסל איבדה גובה בשבועות האחרונים

אלי כהן מאמן הפועל עכו. לילך וייס רוזנברג
הסתבך בתחתית. אלי כהן/לילך וייס רוזנברג

אלי כהן סיים הבוקר (שני) את תפקידו כמאמן הפועל עכו. הקבוצה מגבעת נפוליאון לא ניצחה 11 משחקי ליגה רצופים, הידרדרה עד המקום ה-14 שמוביל למשחקי מבחן בסוף העונה והמאמן הוותיק שילם במשרתו. עכו השיגה את הניצחון האחרון שלה ב-7 בינואר וב-11 המשחקים האחרונים צברה 5 נקודות מ-33 אפשריות. היא לא הבקיעה ב-7 מאותם 11 משחקים וה-2:2 הביתי נגד הפועל רעננה ביום שישי, חרץ את גורלו של המאמן. איציק טוויזר יאמן בינתיים.

כהן שעזב ביחד עם עוזרו איתי מרדכי, אמר: "אני רוצה להודות בראש ובראשונה לקרן בן נשר, שהיא מבחינתי בנאדם מיוחד בנוף של הכדורגל הישראל. אני מודה לה על האמון והשקט התעשייתי שנתנה לי, ובמיוחד בתקופה הפחות טובה שלנו וכדי לנסות ולהחזיר את הקבוצה למסלול שעברנו בחצי הראשון של העונה. לצערי, דברים לא הסתדרו ברמה המקצועית, והקבוצה בחודשי וחצי האחרונים לא הצליחה להתרומם והיה חייב לעשות זעזוע. אני נמצא כאן שנתיים בקדנציה שנייה, ועכו בשבילי זה קודם כל משפחה שיש לה פינה חמה בלב אצלי. יש כאן חברה צעירים ומוכשרים, שאני אישית מאוד מאמין בהם, ומחזיק להם אצבעות. מעכשיו אני אוהד מספר אחד של הקבוצה ומאחל למועדון הצלחה בהמשך".

seperator

גם הפועל איכסל נפרדה מהמאמן שלה, אלירן חודדה. איכסל דהרה בצמרת הגבוהה לאורך חודשים ארוכים והיוותה את הפתעת העונה בליגה הלאומית, אבל בשבועות האחרונים איבדה גובה.
ביום שישי היא הפסידה להפועל ניר רמת השרון 2:0 וירדה למקום השישי. בסך הכול הקבוצה של חודדה הפסידה ב-5 מ-6 משחקיה האחרונים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully