וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית האמריקנית היהודיה ג'סיקה וולטר ("משפחה בהפרעה") הלכה לעולמה בגיל 80

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 21:30

ג'סיקה וולטר, הידועה בעיקר כלוסיל בלות', אם המשפחה הנוראית בסדרה "משפחה בהפרעה", הלכה לעולמה בגיל 80. מלבד זאת כיכבה והשתתפה בסרטים כמו "מיסטי" של קלינט איסטווד ובסדרות כמו "ארצר", "המפץ הגדול", "NCIS" ו"ילדות טובות"

השחקנית ג'סיקה וולטר. Santiago Felipe/Getty Images, GettyImages
מתה בשנתה. ג'סיקה וולטר/GettyImages, Santiago Felipe/Getty Images

השחקנית האמריקנית ג'סיקה וולטר, שבשני העשורים האחרונים גילמה שתיים מהאימהות הרעילות והאהובות ביותר בטלוויזיה, הלכה לעולמה בגיל 80 בשנתה אתמול (רביעי), כך מפרסמים היום כלי התקשורת בארצות הברית.

וולטר מוכרת בעיקר מתפקידה כלוסיל בלות' בסדרה הקומית המהוללת "משפחה בהפרעה" ("Arrested Development"), וכן כמלורי ארצ'ר בקומדיית האנימציה "ארצ'ר". עוד לפני כן הקריירה שלה התפרסה על פני עשורים רבים. בין היתר השתתפה בסרט הבכורה של קלינט איסטווד כבמאי, "מיסטי", ב-1971. על תפקידה בו היא הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב, וכך גם על הסרט "הפרס הגדול" מ-1966.

וולטר אף זכתה בפרס האמי לשחקנית הטובה ביותר במיני-סדרה על תפקידה ב"איימי פרנטיס" מ-1974. מלבד זאת הייתה מועמדת שלוש פעמים נוספות לפרס - על תפקיד אורח ב"רחובות סן פרנסיסקו" ב-1977, תפקיד משנה ב-"Trapper John, M.D" ב-1980 וכמובן על "משפחה בהפרעה" ב-2005. לאורך השנים התארחה בעשרות סדרות איקוניות, בהן "משימה בלתי אפשרית", "קולומבו", "הנמלט", "חוק וסדר: מדור מיוחד", "בבילון 5", "איירונסייד", "הוואי חמש אפס" המקורית, ובעשור האחרון גם ב"המפץ הגדול", "NCIS", "ילדות טובות" ו"אמא אמריקאית".

וולטר, בת למשפחה יהודיה מברוקלין, ניו יורק, הגדירה את עצמה בכתבת פרופיל של לוס אנג'לס טיימס מ-2008 כ"לא דתייה, אבל מאוד יהודיה בנשמתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully