וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מנור סולומון עם צמד שני ברציפות, ליאור רפאלוב כבש וניצח את האקסית

שחקן הכנף מגיע חם למשחקי הנבחרת אחרי צמד נהדר, אבל שחטאר הפסידה 3:2 ללבוב. קשר אנטוורפן דייק בפנדל ב-0:2 מול קלאב ברוז'. שער גם לחמד באוסטרליה, ניר ביטון חזר לסגל סלטיק, צמד בישולים לאליאל פרץ במדי וולפסברגר, גם חוגי בישל

תקציר: קלאב ברוז' - אנטוורפן 2:0/ספורט 1

מנור סולומון חגג היום (ראשון) צמד שני ברציפות בליגה האוקראינית והעלה את מאזנו לשמונה שערים, כשהשווה פעמיים עבור שחטאר דונייצק בחוץ מול לבוב, אבל קבוצתו הפסידה לבסוף 3:2 ודינמו קייב פתחה פער של שבע נקודות בפסגה ומתקרבת להחזרת האליפות אחרי ארבע שנים. סולומון בן ה-21 קיבל כדור ממרלוס וסובב בימין מעל השוער ופנימה בדקה ה-31, וכבש את השני במבצע סולו כשחתך משמאל וסיים בבעיטה חדה אל הרשת בדקה ה-56, אלא שלבוב השיגה יתרון שלישי והישראלי סיים מהלך אישי נפלא עם כדור לרשת החיצונית בתוספת הזמן. בכל מקרה, כושר ההבקעה המצוין שלו מהווה בשורה טובה עבור וילי רוטנשטיינר לפני משחקיה של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל.

* ניר ביטון חזר לסגל של סלטיק אחרי קרוב לחודשיים שבמהלכם נעדר בגלל פציעה. סלטיק אירחה את האלופה ריינג'רס לאולד פירם והקשר-בלם הישראלי ישב על הספסל ולא שותף בדרבי שהסתיים ב-1:1. ביטון נעדר מאז הפציעה בהפסד 2:1 לסט מירן ב-30 בינואר, אבל חזר לפעילות מלאה בדיוק לקראת משחקי נבחרת ישראל. מוחמד אליונוסי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-23, אבל אלפרדו מורלוס איזן בדקה ה-38 וקבע כי ריינג'רס בלתי מנוצחת בתום העונה הסדירה בסקוטלנד.

* ליאור רפאלוב שדווקא לא הוזמן לסגל הנבחרת, כבש את שער הליגה ה-9 שלו העונה כשדייק מהנקודה הלבנה בניצחון החוץ 0:2 מול האקסית קלאב ברוז'. הקשר הוותיק שמצא את הרשת כבר 14 פעמים העונה בכל המסגרות, היה חתום על השער השני ה-43 והוחלף בדקה ה-77. ברוז' נמצאת בדרך הבטוחה לאליפות ומקדימה את אנטוורפן ב-16 נקודות, אבל קבוצתו של רפאלוב התבססה כעת במקום השני.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן כובש בפנדל מול סימון מיניולה שוער קלאב ברוז'. BSR Agency, GettyImages
לא נכשל מול סימון מיניולה. ליאור רפאלוב עם הפנדל המדויק/GettyImages, BSR Agency

* תומר חמד כבש הבוקר את השער היחיד של וולינגטון פיניקס ב-1:1 עם בריסביין רואר, שבסיומו נותרה קבוצתו במקום ה-10 בליגה האוסטרלית. חמד חזר להרכב של קבוצתו לראשונה מאז המחזור החמישי, והמשיך בכושרו הטוב אחרי שבהפסד 4:3 לווסטרן סידני כבש שער חוקי ושער שנפסל בתוספת הזמן. הרגע שלו הגיע בדקה ה-42 עם בעיטה חזקה לרשת. החלוץ הוותיק שלאט לאט חוזר לכושר, הוחלף בדקה ה-57 וראה את קבוצתו סופגת שער שוויון מתסכל בדקה ה-84.

* אליאל פרץ בישל שני שערים בניצחון החוץ של וולפסברגר 3:5 על אוסטריה וינה וקבוצתו נכנסה לפלייאוף העליון של הליגה האוסטרית מהמקום החמישי. המארחת הובילה, אבל פרץ הכין את השני (33) והשלישי (44) לפני שהוחלף בדקה ה-63.

* גם דור חוגי חזר להרכב של סט. פולטן ובישל את השער הראשון (40) כשקבוצתו חילצה 3:3 דרמטי בתוספת הזמן מול הארטברג. היא נותרה במקום התשיעי באוסטריה ותשחק בפלייאוף התחתון. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות.

* עוד באוסטריה: ג'וזף גנדה לא שותף ב-0:0 של אדמירה ואקר האחרונה מול שטורם גראץ.

* ג'ואל אבו חנא, שנמצא גם הוא בסגל נבחרת ישראל, שיחק 85 דקות בהרכב זוריה לוגנסק שהפסידה 1:0 בחוץ לקולוס קובאליבקה בליגה האוקראינית.

עוד בוואלה!

ליגיונרים: ביברס נאתכו פתח בניצחון ה-16 ברציפות של פרטיזן בלגרד

לכתבה המלאה
תומר חמד חוגג שער במדי וולינגטון פיניקס. Mark Metcalfe, GettyImages
שוב בכושר. תומר חמד/GettyImages, Mark Metcalfe

* דור מיכה נכנס בדקה ה-64 ולא הצליח למנוע את הפסדה של אנורתוזיס פמגוסטה 2:1 לא.א.ל לימסול. השוער אסף צור נותר על הספסל ואנורתוזיס במקום הרביעי ובמרחק תשע נקודות מהכרטיסים לקונפרנס ליג.

* דיא סבע השלים 90 דקות בהפסד החוץ המפתיע של אל נאסר 2:0 לאל פוג'עירה וקבוצתו ירדה למקום החמישי בליגה של איחוד האמירויות.

* גידי קאניוק שיחק 90 דקות בהרכב נאקון רצ'אסימה, שרשמה 0:0 בחוץ מול פוליס טרו בליגה התאילנדית.

* פאדי זיידאן השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-1:1 של טורפדו קוטאיסי בחוץ מול דילה גורי בליגה הגאורגית.

* סוף פודגוראנו שיחק 28 דקות כמחליף בניצחונה של קבוצת הנוער של רומא 0:2 על אסקולי. קבוצתו שוב ראשונה בליגת הפרימוורה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully