וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקאמבק? הפועל תל אביב רשמה את ליאור אליהו באיגוד הכדורסל

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 11:04

הפורוורד עדיין לא שב מפרישה, אך האדומים שמרו לעצמם את האפשרות כי ישחק אצלם עוד העונה לאחר שהוא מתאמן בשורותיהם בחודש האחרון. גייב יורק קיבל הודעה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה, פול סטול מועמד להצטרף

הפגנת אוהדי הפועל תל אביב מול ביתו של שרון ניסנוב/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

האם הפרישה של ליאור אליהו תחזיק פחות משנה? הפועל תל אביב רשמה היום (חמישי) את הפורוורד באיגוד הכדורסל והוא יהיה חלק מהסגל שלה באיגוד עד לסיום העונה.

למרות זאת, הדרך של אליהו לפרקט עוד רחוקה. הפורוורד מתאמן עם האדומים בחודש האחרון אך עדיין לא החליט לחזור לשחק ובמקביל האדומים גם לא החליטו להחתימו. ההחלטה לרשום אותו היא מאחר ולפי חוקי מנהלת הליגה החל ממחר ה-19 במרץ, ועד לתום מועד ההעברות, יכולות קבוצות הליגה לבצע רק עוד שינוי אחד בסגל, ובהפועל תל אביב שמחפשת רכז זר, רצו לשמור לעצמם את האפשרות גם לצרף את אליהו.

ליאור אליהו הפועל ירושלים. יותם רונן
בקרוב על הפרקט? אליהו/יותם רונן

אליהו פרש בשנה שעברה מכדורסל פעיל אחרי עונה אחת במכבי אשדוד. הפורוורד בן ה-35 סיים קריירה מכובדת שכללה שלוש שנים בהפועל גליל עליון, שש שנים בשתי קדנציות שונות במכבי תל אביב, שש שנים בהפועל ירושלים וזכייה בשתי אליפויות, כולל אחת כקפטן, עונה אחת בקאחה לבוראל ויטוריה בה זכה באליפות ועונה אחרונה באשדוד.

במקביל, בהפועל הודיעו אתמול לגארד גייב יורק על כך שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה, והחלו לשוחח עם סוכנו על פרידה. יורק ימשיך להתאמן עם הפועל, אך לא יירשם למשחקי הקבוצה, כשבקבוצה מקווים לצרף גארד זר במקומו. אחד המועמדים להחליף את יורק הוא פול סטול, ששיחק במכבי אשדוד ומכבי חיפה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully