וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 15 אלף מקומות: אושרה התכנית להקמת אצטדיון חדש בחדרה

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 18:50

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה את התכנית להקמת המתחם שנמצא על שטח של כ-130 דונם בצפון-מזרח העיר. ראש העירייה צביקה גנדלמן: "לעיר עם קבוצה ראויה בליגת העל, מגיע אצטדיון ראוי"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט 1

הפועל חדרה משחקת זו השנה השלישית ברציפות בליגת העל, והיום (שני) סוף כל סוף אושרה התכנית להקמת אצטדיון כדורגל חדש בעיר. התכנית שאושרה עוד בנובמבר 2017 בוועדת המשנה, עברה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה, ולפיה יוקם אצטדיון הכולל 15 אלף מושבים ובנוסף יוקמו מגרשי אימונים, שטחי מסחר, חניון אוטובוסים ושאטלים לשירות הקהל.

מתחם האצטדיון נמצא על שטח של כ-130 דונם בצפון-מזרח העיר, ומשתלב בשטחי הפארק המטרופוליני ובסמוך לתחנת הרכבת "חדרה מזרח" המתוכננת לקום בשנים הקרובות במתחם מתוכננים שימושי פנאי, ספורט ונופש רבים, המשתלבים במרחב הפארק. המתחם כולל אצטדיון מקורה וכן חדרי הלבשה, חדרי שיפוט, חדרי טיפולים ועוד כמתבקש על פי הסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר.

בנוסף לאצטדיון, יוקם מתחם אימונים לקבוצות הילדים והנוער הכולל שני מגרשי אימונים תקניים ומגרש אימונים נוסף, חדרי הלבשה וחדרי כושר, חדרי כנסים ועוד. בסך הכול מוקצה לאצטדיון ולמתחם האימונים שטח של 23,000 מ"ר, ובצמוד אליו מוצע מבנה מסחרי בו שטחי מסחר של 8,000 מ"ר שישרתו את באי האצטדיון ואת תושבי העיר והסביבה.

תכנון אצטדיון חדש חדרה, הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
תכנון אצטדיון חדש חדרה, הפועל חדרה/אתר רשמי, הפועל חדרה

מעונת 2017/18, אז העפילה מליגה א' והמגרש העירוני לא אושר לליגה הלאומית, הפועל חדרה משחקת מחוץ לעיר. בעונת העלייה שיחקה באצטדיון העירוני בעפולה ובשלוש העונות בליגת העל היא מארחת את משחקיה בנתניה.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן אמר: "לעיר עם קבוצה ראויה בליגת העל, מגיע אצטדיון ראוי. מיום כניסתי לתפקיד לפני 7 שנים, הבטחתי שנקים אצטדיון ראוי בעיר חדרה והיום, הוועדה המחוזית אישרה את התכניות, דבר המהווה צעד חשוב להמשך הפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully