וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שם טוב: סלקום בחרה בתמיר בר כפרזנטור

1.3.2021 / 14:30

כשנה לאחר כניסתו של אבי גבאי לתפקיד המנכ"ל, סלקום יוצאת בשפה פרסומית חדשה, בהובלתו של הפרזנטור תמיר בר, ועולה הערב עם קמפיין ראשון בסדרה

תמיר בר. גבע טלמור,
תמיר בר/גבע טלמור

כשנה לאחר כניסתו של אבי גבאי לתפקיד המנכ"ל, סלקום יוצאת בשפה פרסומית חדשה, בהובלתו של הפרזנטור תמיר בר, ועולה הערב עם קמפיין ראשון בסדרה.

בר הוא אחד הקומיקאים והכוכבים המבטיחים בישראל. הוא פרץ דרך עם "שם טוב האבי" (מקום ראשון בתוכן יוטיוב 2020, מעל שני מיליון צפיות) והצטרף השנה לפאנל "ארץ נהדרת". עכשיו, עם סלקום, הוא מקבל את קמפיין הטלוויזיה המסחרי הראשון שלו. הבחירה בבר נעשתה כמי שמייצג את הלקוח המודרני והמפוכח, שאומר את האמת בפרצוף. השפה שנבנתה יחד איתו היא עכשווית, בגובה העיניים, מצחיקה ובעיקר מאוד מבודלת בשוק התקשורת המקומי.

הקמפיין הראשון בסדרה מציג טריפל חדש בשוק התקשורת המקומי: "טריפל פייבר". חבילה הכוללת תשתית סיבים אופטיים מהירה של עד 1 ג'יגה בייט, את סלקום tv, ואת ה"סופר WIFI" - מגדיל טווח המסייע להגדלת טווח הכיסוי של האינטרנט בבית. בסרט הפרסומת תמיר בר מופיע במה שנראה לרגע כמו עוד מחזמר בנאלי ללהיט עבר, אבל בין רגע הסרט הופך לפארודיה כנה ופרועה. בה תמיר הלקוח קורא תיגר על הצורך בטלפון קווי. סלקום נענית לבקשתו ומציעה לו לבחירה את טריפל פייבר החדש.

הצעת הערך גובשה על בסיס תפיסה אסטרטגית של הקשבה והיענות לצרכי הלקוחות. בתקופה הנוכחית, בה יש צריכה מוגברת של אינטרנט ושימוש במספר רב של מכשירים, הביקוש לאינטרנט מהיר ויציב עולה, ולכן הוחלט בסלקום לאפשר ללקוחות לבחור בטריפל שייתן מענה מותאם לצרכים המשתנים. חבילת הטריפל החדשה כוללת במקום הקו הביתי מגדיל טווח ה WIFI, לצורך כיסוי אופטימלי של אינטרנט בבית.

סלקום תציע את החבילה החדשה במחיר השקה מיוחד של 159 שקלים לחודש, למשך 3 חודשים, מחיר ההמשך יהיה 199 שקלים לחודש. הקמפיין אשר צפוי לעלות בימים הקרובים, מנוהל על ידי חברת הפרסום "פובליסיס ONE".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully